ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴

علیرضا قرائی منش قطعاتی از اولین آلبوم گروه «ژوان» را روی صحنه می‌برد

ریتم نو: علیرضا قرائی منش خواننده آلبوم «یه حالی دارم این روزا» چند وقتی می‌شود که مشغول آماده شدن برای برگزاری اولین کنسرتش پس از سال‌ها فعالیت موفق است. قرائی منش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ریتم نو از جزییات این کنسرت، آخرین مراحل آلبوم جدید وهمکاری‌های آینده‌اش سخن گفت.

photo_2015-12-18_10-45-12




علیرضا قرائی منش در خصوص کنسرت پیش رویش گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم یه حالی دارم این روزا و اولین آلبومم که با گروه ژوان همکاری کردم به ‌علاوه‌ی چند تک آهنگ که با استقبال خوبی همراه بوده است اجرا خواهم کرد.


من موزیسین هستم نه بازیگر!/ مخاطبین من جزو فهیم‌ترین مخاطبان موسیقی هستند


وی در خصوص برنامه‌ریزی برای اجرا بیان کرد: من افتخار می‌کنم که اول یک موزیسین هستم بعد یک خواننده و طبعاً عزیزانی که پیگیر و مخاطب کارهای من هستند بیشتر موسیقی محورند. همیشه سعی کردم موسیقی من پاپ سطح پایین نباشد و آثار آبرومندی ارائه بدهم به همین خاطر در کنسرت من نه قرار است چیزی منفجر شود و نه نمایشی به اجرا دربیاید چون من موزیسین هستم نه بازیگر. کسی که رسالتش اجرای موسیقی آبرومند باشد تمام تلاشش رساندن صحیح موسیقی به گوش مخاطبانش است و من هم تلاش می‌کنم کنسرتم به همین صورت برگزار شود.


قرائی منش افزود: مخاطبین من جزو فهیم‌ترین مخاطبان موسیقی هستند که بعد از نه سال متوالی که فعالیت اجرایی نداشتم هنوز هم کنار من هستند و حمایتم می‌کنند، امیدوارم جواب محبت‌های این عزیزان را در اولین کنسرتم و پس‌ از آن کنسرت‌های آینده درشهرهای مختلف بدهم وانتظارات آنان را برآورده سازم.


همکاری مجدد با حمید حامی و نیما مسیحا


قرائی منش با اشاره به تمرکز روی کنسرت پیش روی تهران در مورد آلبوم جدیدش گفت: تقریباً تمام ‌وقتم را اخیراً برای این کنسرت که اولین کنسرت من پس از سال‌ها فعالیت است گذاشتم و آقای جعفریه همزمان دو مسئولیت سنگین مدیریت برنامه‌ها و رهبری ارکستر بنده را بر عهده ‌دارند و کمک بسیاری می‌کند، باوجود دو سه ماه تلاش برای تشکیل ارکستر، تمرین‌های لازم، اخذ مجوز و سایر کارهای مربوطه ، وقفه‌ای در تهیه آلبوم دوم افتاد با این حساب بیش از نیمی از مراحل تولید آلبوم جدیدم را پشت سر گذاشتم که پس از کنسرتم باقی مراحل هم به اتمام خواهد رسید و آماده انتشار می‌شود.


خواننده «یه حالی دارم این روزا» در  پایان اشاره‌ای به همکاری‌های آینده‌اش کرد که باتوجه به بازخوردهای بسیار خوب از همکاری با حمید حامی و نیما مسیحا در آینده باز هم از او با صدای این دوعزیز خواهیم شنید.


نخستین اجرا در شانزدهم دی‌ماه طی دو سانس


شایان‌ ذکراست؛ اولین کنسرت علیرضا قرائی منش شانزدهم دی‌ماه برای دوسانس در سالن اریکه ایرانیان اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به وب‌سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو


نویسنده: حامد سلگی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه