ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

«اد شیرن» از دنیای مجازی خداحافظی کرد

ریتم نو: شنبه‌شب اد شیرن ( Ed Sheeran ) به 5.5 میلیون طرفدارش در اینستاگرام و 16 میلیون دنبال کننده‌اش در توییتر اعلام کرد به‌منظور پی گیری برنامه‌های پیش رویش که می‌تواند شامل آلبوم جدیدش که ادامه‌ای از آلبوم X (محصول سال 2014) نیز بشود، از صفحات اجتماعی‌اش برای مدتی فاصله می‌گیرد. اد شیرن؛ توری طولانی را در حمایت از آلبوم X ش به روی صحنه برد که شنبه‌شب در شهر اُکلند به پایان رسید.
اد شیرن از دنیای مجازی خداحافظی کرد اد شیرن

این خواننده به طرفدارانش در اینستاگرام اعلام کرد که: "برای مدتی از تلفنم, ایمیل‌ها و صفحات اجتماعی فاصله می‌گیرم. طی پنج سال گذشته زمان بسیار خوبی را داشتم ، اما می‌بینم که دنیا را به‌جای چشمانم در پشت یک صفحه به نظاره نشستم، درنتیجه دارم شانس دیدن و سفر کردن به هرجایی از دنیا که دلم برایشان تنگ‌شده را از خودم دریغ می‌کنم."


اد شیرن در ادامه از دوستان و خانواده‌اش به خاطر اذیت کردنشان عذرخواهی کرده و به طرفداران این نوید را می‌دهد که سومین آلبوم که بهترین محصول وی خواهد بود، درراه است. وی پاییز آینده را زمان بازگشتش به دنیای مجازی عنوان کرد.


درحالی‌که این هنرمند خود را از دنیای مجازی دور می‌کند طرفدارانش می‌توانند وی را در  پنجاه و هشتمین مراسم جوایز گرمی, جایی که Thinking Out Loud نامزد بهترین آهنگ و و آلبومش به عنوان بهترین آلبوم سال در بخش پاپ شده است را ببینند. در این زمان نیز شیرن گوشش را که طی یک پرش از کشتی تفریحی داخل آب دچار صدمه‌ی شدید شده را نیز به تیغ جراحان خواهد سپرد.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: اد شیرن Ed Sheeran
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه