ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

آلبوم جدید محسن چاوشی "امیر بی‌گزند" نام گرفت

ریتم نو : محسن چاوشی اواخر مردادماه سال جاری از تصمیم خود برای تغییر نام آلبوم جدیدش خبر داد و حالا پس از گذشت چند ماه،  پرده از نام این آلبوم برداشت و « امیر بی‌گزند »  را جایگزین «چنگیز» کرد.
 محسن چاوشی آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

چاوشی طی گفتگوی آنلاین خود با دوستدارانش (در مردادماه) در خصوص تغییر نام آلبوم گفته بود: « ابتدا که قطعه چنگیز را می‌ساختم فکر می‌کردم این می‌تواند خود من باشد و تصمیم گرفتم اسم آلبومم باشد اما جلوتر که رفتم دیدم نه این من نیستم و تصمیم گرفتم اسم آلبوم را عوض کنم.»


وی همچنین تصمیم برای تغییر نام آلبوم را این‌گونه توضیح داد: « ابدا کسی از من نخواست که اسم آلبومم را عوض کنم. خودم به این نتیجه رسیدم که باید این نام عوض شود.»


محسن چاوشی شامگاه شانزدهم آذرماه نام آلبوم جدید خود را اعلام کرد و در توضیح جزئیات آلبوم گفت: « امیر بی‌گزند » دارای 12 قطعه در سبک پاپ-راک است و آلبوم به دو بخش کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود.


تا اکنون استفاده از اشعار حسین صفا ،علی‌اکبر یاغی تبار و مولانا و حضور بهروز صفاریان ، عادل روح‌نواز ،فرشاد حسامی و کوشان حداد به‌عنوان تنظیم‌کننده قطعی شده است.


با توجه به اعلام اسامی تنظیم‌کننده‌های آلبوم این احتمال وجود دارد که چاوشی قطعات آلبوم «چنگیز» را کنار گذاشته و آلبوم تازه‌ای را برای انتشار تهیه‌کرده باشد.


همچنین اوایل اسفندماه به‌عنوان تاریخ انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» چاوشی اعلام شد.


منبع: ریتم نو


نویسنده: محمد کمالی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه