ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

باما همراه باشید؛ استیج خواننده محبوبتان از تریبون ریتم نو اعلام میشود

ریتم نو: با پایان یافتن ایام سوگواری محرم و صفر ، هنرمندان موسیقی کشور در تدارک برگزاری اجراهای زنده و کنسرت‌های خود هستند تا بعد از مدتی ، دوباره دست‌به‌کار شوند و اجراهای خاطره‌انگیزی برای هواداران خود داشته باشند.


با این اوصاف ، در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به برنامه اجراهای زنده چهره‌های مطرح موسیقی کشور و در این گزارش برنامه کامل کنسرت‌ها مشخص‌شده تا امروز را همراه با اطلاعات تکمیلی ، خواهید خواند.


 


رضا صادقی 27 آذر فقط گوش می‌کند!


رضا صادقی که از ابتدای سال جاری تاکنون یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ در عرصه اجرای زنده بوده است ، ساعت‌های 18 و 21:30 روز 27 آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.


این خواننده که طی ماه‌های گذشته عمده اجراهای خود را معطوف به شهرستان‌ها کرده بود در این کنسرت که با رهبری پویا نیک پور برگزار می‌شود ، ضمن اجرای آخرین تک آهنگ‌های جدید خود ازجمله «آغوش امن» ، «درگیر ظاهر» و تعدادی دیگر از آثار ، قطعاتی از آلبوم‌های گذشته خود ازجمله «فقط گوش کن» ، و «همین» را با تهیه‌کنندگی موسسه آوای هنر به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.


رضا صادقی هم‌اکنون در تدارک تازه‌ترین آلبوم خود به نام «شب بارونی» است که این اثر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته به‌صورت اینترنتی منتشر می‌شود.


این خواننده از سال 91 به جهت اختلافاتی که با شرکت ایران گام داشته ، هنوز نتوانسته قطعات خاطره‌انگیز و پرطرفدار خود ازجمله وایسا دنیا ، تو با منی ، چراغا رو خاموش کن ، بغض ترانه و پیرهن مشکی را به علاقه‌مندانش عرضه کند.

پویا نیکپور (پیانو و رهبر ارکستر) ، عمید بنکدار (گیتار باس) ، آرش مقدم (درامز) ، فاضل پیش (گیتار نایلون) ، امیر شهابی (کیبورد) ، مرتضی کریمی (عود) و سعید صارمی (پرکاشن) گروه نوازندگان این کنسرت پاپ را تشکیل خواهند داد.


قیمت بلیت : 30 تا 110 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت پاییزی به سایت اینترنتی www.84200.ir مراجعه نمایند.




گروه خنیا و راز مانا


گروه خُنیا به سرپرستی پری ملکی در تاریخ 27 آذرماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.


این گروه قطعاتی را در دو بخش اصفهان – شوشتری و نوا – افشاری اجرا می‌کند.این کنسرت به نفع آموزش و توان‌بخشی رایگان توان یابان رعد برگزار می‌شود و قرار است بخشی از درآمد کنسرت به این امر اختصاص یابد.


این کنسرت با عنوان «راز مانا» در دو بخش اصفهان – شوشتری و نوا – افشاری شامل قطعاتی از ساخته‌های جلال امیرپورسعید است و برای اولین بار برای مخاطبان اجرا می‌شود. اشعار رابعه بنت کعب (شاعر قرن چهارم) ، ملک خاتون (شاعر هم‌دوره حافظ) ، سیمین بهبهانی و فروغ فرخزاد در بخش اول این کنسرت و اشعار مولانا در بخش دوم اجرا خوانده می‌شود.


جلال امیرپورسعید (تار) ، بامداد ملکی (تنبک) ، مرضیه رحیم زاده (سنتور) ، سهیل مخبری (کمانچه) ، محمدرضا ساکی (سازهای کوبه‌ای) و امید توفیقی (عود) اعضای گروه هستند.همچنین پری ملکی ، مینا فرخ نیا و فاروق کسمایی نیز همخوان این کنسرت هستند.


قیمت بلیت : 50 تا 70 هزار تومان


بلیت‌فروشی این کنسرت از هم‌اکنون در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com آغازشده است.



بابک جهانبخش «برف» را در زمستان می‌خواند


تازه‌ترین کنسرت موسیقی بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان روزهای 24 و 25 دی‌ماه امسال و در دو سانس به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و مدیریت محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


در این کنسرت که به‌نوعی تازه‌ترین کنسرت جهانبخش طی سه ماه جاری در تهران خواهد بود ، وی مانند همیشه قطعاتی از آلبوم‌های «من و بارون» ، «اکسیژن» و «مدار بی‌قراری» را برای طرفداران خود اجرا می‌کند.


رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر) ، بابک ریاحی پور (گیتار باس) ، کسری خدیور (ساکسیفون) ، بهنام حکیم (گیتار اسپانیش و بوزوکی) ، ایلیار خسروی (درامز) ، مهران فرشباف (پرکاشن) ، مسعود همایونی (گیتار باس) و انوشیروان تقوی (کیبورد) گروه نوازندگان این کنسرت پاپ را تشکیل خواهند داد.


تو چشمای منی ، ای دل ، من و سازم ، باور کن ، چی شده ، عذاب ، یه چیزی می گی ، من و بارون ، برف ، اکسیژن ، من و نگاه کن ، روزمرگی ، راز ، رویای شیرین ، هذیون ، تیک و تیک ، دلتنگی ، دریا و سکوت قطعاتی هستند که این خواننده در تازه‌ترین کنسرت خود آن‌ها را اجرا می‌کند.


قیمت بلیت : 40 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو این کنسرت زمستانه به سایت اینترنتی اکسیر نوین به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.



اجرای موسیقی نواحی ایران توسط گروه موسیقی روناک


گروه موسیقی روناک به سرپرستی کیوان علی‌محمدی که به اجرای موسیقی نواحی ایران می‌پردازد ، در تاریخ 26 آذرماه در تالار ایوان شمس با طرفداران این موسیقی دیدار خواهد کرد.


این اجرا ساعت 18:30 و 21 روی صحنه خواهد رفت و موسیقی اقوام ایرانی در این کنسرت شنیده خواهد شد.


بلیت‌های این اجرا هنوز قیمت‌گذاری نشده‌اند و بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.


 


بداهه‌نوازی سلمان سالک


کنسرت سلمان سالک (موسیقی ایرانی) در تاریخ 4 دی‌ماه در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.


در این کنسرت بداهه‌نوازی همراه با اجرای قطعاتی از استادان موسیقی ایرانی اجرا خواهد شد.


سلمان سالک (تار) ، سیاوش کریمی نژاد (سازهای کوبه‌ای) و مجید علیزاده (تنبک) گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می‌دهند.


قیمت بلیت : 35 تا 40 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بیلت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



گروه پیکلاویه و اجرای قطعات راک


گروه «پیکلاویه» در تاریخ 6 دی‌ماه و در دو سانس 19 و 21:30 در برج آزادی به روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی را به زبان انگلیسی و فرانسوی اجرا خواهد کرد.این گروه در سبک «پاپ راک» فعالیت می‌کند.


مهران مختار پور (خواننده) ، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک) ، شایان کریمی (کیبورد) ، آرش سعیدی (گیتار باس) و مصطفی بهرمان (درامز) اعضای گروه هستند.


قیمت بلیت : 45 تا 55 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



علی عبدالمالکی «مخاطب خاص» را به روی صحنه می‌برد


پس از گذشت حدود چهار ماه از آخرین کنسرت علی عبدالمالکی ، این خواننده پرطرفدار در تاریخ 7 دی‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرا می‌پردازد.


قیمت بلیت : 40 تا 130 هزار تومان


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


 


آوای موجِ محمود جهان


محمود جهان برای علاقه‌مندان به موسیقی جنوب نامی آشناست.قرار است ، این هنرمند با همراهی گروه «آوای موج» در تاریخ 14 دی‌ماه در تالار ایوان شمس روی صحنه برود.علی عباسی نیز این هنرمند را همراهی خواهد کرد.


این گروه در ساعت 21 برای دوستداران موسیقی نواحی ایران ، به‌ویژه موسیقی جنوبی اجرا خواهد داشت.


بلیت‌های این اجرا هنوز قیمت‌گذاری نشده‌اند و بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت آغاز خواهد شد.


فصل کنسرت‌ها برای خانم‌های علاقه‌مند به موسیقی ایرانی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.



گروه نهال و کنسرتی برای بانوان


کنسرت گروه نهال (ویژه بانوان) در تاریخ 7 دی‌ماه و در یک سانس (ساعت 21) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.


لیلا نجفی (سرپرست و خواننده) ، مرضیه ریوند (تار) ، حدیث جناتی (قانون) ، شیدا عبادت دوست (کمانچه) ، الناز نوتاش (عود) ، کیانا طلایی (تنبک) و آیدا امیری مقدم (دف و دایره) اعضای گروه هستند.


قیمت بلیت : 40 هزار تومان


بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.




کنسرت گروه کالیوه و اجرایی دیگر برای بانوان


کنسرت گروه کالیوه (ویژه بانوان) در تاریخ‌های 14 و 15 دی‌ماه و در یک سانس (ساعت 14) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و قطعات سنتی و محلی (کردی ، بختیاری ، آذری ، گیلکی ، خراسانی) را اجرا خواهد کرد.


این کنسرت با حضور سارا احمدی (سرپرست گروه) و یسنا خوش‌فکر و زهره کدخدا زاده (خواننده) برای بانوان علاقه‌مند به موسیقی برگزار می‌شود.


قیمت بلیت : 50 هزار تومان

بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.



«سیمین غانم» بانوی آواز ایران در تالار وحدت


سیمین غانم هنرمند خوش‌نام و باسابقه کشورمان ، در تاریخ‌های 18 ، 24 و 25 دی‌ماه و در یک سانس (ساعت 15) در تالار وحدت از مخاطبانش با قطعات ماندگار خود میزبانی می‌کند.


قیمت بلیت : 30 تا 90 هزار تومان


بلیت‌فروشی این کنسرت از هم‌اکنون در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.



گفتنی است لیست اعلام‌شده در خصوص کنسرت‌هایی بود که برنامه‌هایشان مشخص‌شده و برای برخی نیز بلیت‌فروشی آغازشده است.سایر هنرمندان موسیقی سنتی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ نیز در تدارک اجراهای زنده خود در اواخر فصل پاییز و همچنین فصل زمستان هستند که به‌محض قطعیت از همین رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


 

 

 

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
sara
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
سلام
ممنونم آقای پیرمحمدی عزیز بابت قلم خوبتان
با آرزوی موفقیت برای شما و سایت خوب ریتم نو
تقویم هنری ادامه