ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

طنین موسیقی آذری از اردبیل تا تهران/ تور کنسرت‌های آیهان از اردبیل تا تهران

ریتم نو: گروه موسیقی « ریحان » به خوانندگی هاشم اسلامیان مشهور به « آیهان » تور کنسرت‌های خود را با اجرای قطعات جدید در تهران و چند شهر دیگر برگزار خواهد کرد.
042

گروه موسیقی ریحان متشکل از دوازده نوازنده‌ی چیره‌دست به سرپرستی ارکستر «حجت مبذول» و به خوانندگی « هاشم اسلامیان » ملقب به آیهان تور کنسرت‌های خود را از شهر اردبیل آغاز کرده و ادامه از تهران و کرج نیز عبور خواهد کرد.


هاشم اسلامیان بعد از اتمام ماه صفر  طی روزهای 3و 4 دی‌ماه در ابتدا در سالن فدک شهر اردبیل و سپس روز 11 دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. همچنین این خواننده و گروه ارکسترش روز 25 دی‌ماه نیز آخرین کنسرت زمستانی‌شان را در سالن نژاد فلاح شهر کرج با اجرای قطعات جدید از آلبوم "مارال" برگزار خواهند کرد.


از ویژگی‌های بارز اجراها و کنسرت‌های آیهان کیفیت بالا در تمامی گزینش‌های صحنه اعم از نوازنده‌ها و اجرای موسیقی و کارگردانی بودن حرکات فولکوریک و پوشش لباس‌های یکپارچه تمامی اعضای گروه است که خود نشان از توجه به جایگاه مخاطب دارد.


همچنین گروه ریحان تا به امروز در شهرهایی همچون  تهران, تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه و همچنین کشور‌های ترکیه و آذربایجان به روی صحنه رفته است.


شایان‌ذکر است؛ آیهان خواننده‌ی گروه موسیقی آذربایجانی ریحان اولین آلبوم موسیقیایی خود را تحت عنوان «مارال» طی ماه‌های آینده روانه‌ی بازار موسیقی خواهد کرد . این گروه در ۳و۴ اسفندماه سال گذشته برای نخستین بار در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفته بود.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت شاد آذربایجانی به سامانه‌ی اینترنتی ایران-کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه نمایند .


منبع : ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه