ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

ادل : ترس از صحنه‌ام بدتر می‌شود

ریتم نو: ادل (Adele) با ترس از صحنه درگیر است. خواننده‌ی قطعه ی Hello در هفته‌های اخیر مشغول تبلیغات آلبوم جدیدش با عنوان 25 بوده و در تاریخ 17 نوامبر نخستین اجرای آمریکایی‌اش از سال 2011 را در Radio City Music Hall در شهر نیویورک بر روی صحنه برده است. این کنسرت که مهمانان ویژه ای از جمله جنیفر لورنس (Jennifer Lawrence)، بردلی کوپر (Bradley Cooper) و ستیون سپیلبرگ (Steven Spielberg) را میزبانی کرد، برای برنامه‌ی ویژه‌ی تلویزیونی فیلم برداری شد. ادل تائید کرده؛ برای آنکه بتواند در برابر آن همه طرفدار مشتاق روی صحنه برود، مدتی طول کشیده است که بر خود مسلط شود.

photo_2015-11-26_19-30-34




ادل اعتراف می‌کند که در حالی که پرده‌ها کنار می‌رفتند بسیار تلاش کرده تا خونسرد بماند، اما برای مدت طولانی خنده‌اش می‌گرفته است.


او می‌گوید: «سعی می‌کردم قیافه‌ی خشک و بی روح داشته باشم، مثل یک دیوا (خواننده ی اصلی خانم در اپرا)، اما نتوانستم! همین که جمعیت را دیدم آب شدم. خیلی از آنجا بودن خوشحال و خیلی خیلی عصبی بودم. بعد از آهنگ دوم یا سوم، دیگر آرام شدم.»


این ستاره همچنان به دنبال علاجی برای ترس از صحنه‌اش می‌گردد و نگران آن است که این ترس‌ها مانعی برای روند خلاق‌اش بروی صحنه گردند.


«زمان اجرای زنده آنقدر عصبی می‌شوم که می‌ترسم هیچ کار جدیدی را انجام دهم. در حقیقت این روند روبه به بدتر شدن است یا اینکه بهتر هم نمی‌شود، پس در نتیجه حس می‌کنم که بدتر می‌شود، چون تا حالا می‌بایستی که بهتر شده باشد.»


ادل در ادامه آشکار می‌کند که این ترس‌اش تبدیل به یک کابوس برای دست اندرکاران کارهایش شده است.


«زمانی که عصبی و ایرادگیر می‌شوم، بی‌قرارم، ناله می‌کنم و سعی بر فرار دارم و میخواهم به بیرون بزنم.»



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه