ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

ضبط‌های خانگی کرت کوبین صدرنشین شدند

ریتم نو: راکر فقید با انتشار آلبوم موسیقی متن فیلم Montage of Heck: The Home Recordings برای نخستین بار به جداول موسیقی به‌صورت انفرادی و به‌دوراز نام نیروانا (Nirvana) راه یافت.



نخستین استقبال از کرت کوبین (Kurt Cobain) مرد شماره‌ی یک گروه نیروانا، حضور در چندین جدول مختلف در بیلبورد و همچنین صدرنشینی در جدول موسیقی متن فیلم بوده.Montage of Heck: The Home Recordings، مجموعه‌ای از قطعاتی که در حقیقت موسیقی متن فیلم مستندی است که اوایل سال میلادی که در آن قرار داریم منتشر شد و هم‌اکنون به‌عنوان شماره‌ی یک در جدول بیلبورد جای خوش کرده و تاکنون 5000 نسخه از آن به فروش رفته است.
این آلبوم همچنین در رده‌ی 6م آلبوم‌های آلترناتیو, رتبه‌ی 11 آلبوم‌های راک برتر, و جایگاه 121 در لیست 200 آلبوم برتر سایت بیلبورد قرار گرفت.
این آلبوم که شامل 13 قطعه می‌باشد، در نسخه‌ی دیلاکس تا 31 قطعه نیز افزایش پیداکرده که شامل چندین نسخه‌ی دمو و ضبط‌های شخصی خود کوبین هستند که از کیفیت نسبتا" پائینی برخوردارند. یکی از این قطعات, نسخه‌ی بازخوانی شده‌ی And I Love Her از گروه د بیتلز the Beatles و نسخه‌ی اولیه‌ی قطعه‌ی Been a Son از گروه نیرواناست. بعضی از قطعات آلبوم در قالب مستندی که نخستین بار در جشنواره‌ی فیلم Sundance زمستان گذشته و پس‌ازآن در سراسر دینا در ماه آوریل به روی پرده‌ی نقره‌ای رفت, شنیده‌شده‌اند.


منبع : ریتم نو
گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه