ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

دوره جدید کارگاه ترانه «مهشاد عرب» به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود

ریتم نو: مهشاد عرب ترانه‌سرای جوان و خوش‌ذوق ، دوره جدید کارگاه ترانه خود را به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌کند.

photo_2015-11-22_22-57-06




 

ایشان در گفتگو با خبرنگار سایت «ریتم نو» در مورد برگزاری این کارگاه گفت : « دور جدید این کارگاه از هفته اول آذرماه در استودیو روندو برگزار می‌شود. مرحله اول این کارگاه در اواسط مهرماه آغاز شد و تا پایان آبان ماه ادامه داشت. ما هنرجویانی داریم که در تهران ساکن‌اند و حضوری در این کارگاه شرکت می‌کنند و تعدادی از هنرجویان که در شهرهای دیگر هستند، به‌صورت مجازی و غیرحضوری می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.همه هنرجویان در گروه تلگرامی هستند و ترانه‌ها نقد و بررسی می‌شود. در این کارگاه ترانه‌ها خوانده و موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد و شخصاً ترانه‌هایی را که دارای ضعف‌هایی است را ویرایش می‌کنم تا تبدیل به ترانه‌ای ایده آل شود.»


مهشاد عرب ادامه داد : « کارگاه در سه جلسه حضوری و یک ماه هم به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود و ما در هر جلسه حضوری، یک مهمان ویژه به‌عنوان کارشناس موسیقی یا ترانه خواهیم داشت. در این کارگاه جلسه تعیین سطح برگزار و افرادی را انتخاب می‌کنیم که دارای قابلیت نوشتن هستند اما ضعف تألیف ، تقطیع هجایی و ... دارند.»


وی همچنین در مورد تعداد هنرجویانی که می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند ، گفت : «ازآنجایی‌که کارگاه در استودیو تشکیل می‌شود ، با 8 الی 10 نفر دوره را برگزار می‌کنیم اما تعداد هنرجویان غیرحضوری می‌تواند بیشتر باشد. به‌شخصه ترجیح می‌دهم کارگاه را با 15 نفر برگزار کنم ، اما همین تعداد 10 نفر هم ، زمان و انرژی زیادی را از من می‌گیرد.»


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

تقویم هنری ادامه