ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

درکنار هنرمندان کتاب بخوانیم/ تخفیف 15 درصدی کتاب

ریتم نو: نشر ثالث به منظور ترویج کتابخوانی در بین مردم و با استعانت از هنرمندان در حرفه‌های مختلفی چون  بازیگری ، شعر، موسیقی و... پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه سال جاری از ساعت 9 الی 21 طرحی به نام اهالی کتاب و با شعار درکنار هنرمندان کتاب بخوانیم را اجرا کرد.


در همین راستا قرار بودهنرمندانی چون «فاطمه معتمد آریا»، «علی باباچاهی»، «سعید پور صمیمی»، «بهاره رهنما»، «سید علی صالحی» و...که اسم‌های آنان به حدود چهل نفر می‌رسید در این انتشارات حضور پیدا کنند و بدین ترتیب مخاطبان این هنرمندان در کنار هنرمند محبوب خود به خرید کتاب بپردازند.

با حضور کسانی چون «علی باباچاهی» و «سعید پور صمیمی» در ساعت 11:00این طرح به اجرا رفت تا بعضی  دیگر از هنرمندان نام برده شده در این گردهمایی فرهنگی شرکت داشته باشند.از طرفی تخفیف پانزده درصدی تمام کتاب های موجود در این انتشارات_در روز پنجشنبه_باعث شده بود که برخی از کتابخوان ها برای خرید کتاب رقبت بیشتری از خود نشان بدهند و کتاب‌های زیادی از این انتشارات خریداری کنند.

مسلما هنرمندان مذکور نیز از این قاعده مستثنی نبودند ودیده می شد  کسانی چون استاد باباچاهی  با حوصله و رقبت زیاد به انتخاب و خرید کتاب‌های مورد نظر خود پرداختند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک طینت

عکس : امین باقری

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه