ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

حمایت اعضای گروه نیوش از کتاب و کتابخوانی/ هدف ما جذب مردم به کتابخوانی است

 ریتم نو: اعضای گروه موسیقی نیوش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عصر روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه سال جاری ، با حضور در مکتب تهران حمایت خود را از کتاب و کتابخوانی اعلام کردند.


سروش قهرمانلو (آهنگساز ، خواننده و نوازنده سه تار الکتریک) در مورد هدفشان از حضور در این محفل سخن گفت و اعلام کرد : «هدف دعوت از کتابخوان ها نیست بلکه هدف دعوت از کسانی است که نزدیک به کتابخوانی هستند و شاید تلنگری برای حمایتی آن ها از تولیدکننده های کتاب باشد. مطلع هستیم که وضعیت تیراژ کتاب ها، کمی نابسامان و نگران کننده است. شخصا به عنوان یک موزیسینی که تا حدودی اهل مطالعه هستم ، این را می گویم که هر کدام از فرهنگ ها و جلوه گاه های فرهنگی اگر ضربه بخورد ، این ضربه به بقیه هم سرایت می کند و برای موسیقی هم مضر خواهد بود. به این علت که می بینیم که وضعیت موسیقی کشورمان به چه صورت شده و چقدر سطح آن پایین آمده است و ضربه به ماجرای کتابخوانی به ضرر من و دیگر موزیسین ها خواهد بود و سطح توقع ها پایین می آید و بالطبع سطح موسیقی ای که ارائه می شود هم پایین می آید.»


آرش قهرمانلو (سرپرست ، مدیر برنامه و طراح صحنه) هم در مورد هدفشان از حضور در این محفل گفت : «هدف ما از حضور در این مراسم ، شاید جذب مردم به کتاب خوانی است و اکنون در دوره ای هستیم که در اطرافمان کتاب خیلی کم شده و کسی به آن صورت سمت کتاب نمی آید و به همین علت ما امروز به اینجا آمدیم تا یکسری از افراد بیایند و جذب کتاب شوند.»


گفتنی است سهراب فتحعلی زاده از دیگر اعضای اصلی گروه موسیقی نیوش هم در این مراسم حضور داشت.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : امین باقری



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه