ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

ویدئو کلیپی جدید از کیث ریچاردز

ریتم نو: کیث ریچاردز ( Keith Richards ) برای آخرین تک آهنگ آلبومش Crosseyed Heart ، بانام Love Overdue که در حقیقت نسخه‌ی بازخوانی شده‌ی قطعه‌ای با همین نام از گرگوری آیزَک (Gregory Isaacs) (خواننده‌ی سبک رگی) است، ویدئوی را منتشر کرد. در این ویدئو-انیمشین الهام گرفته از آرت دکو (سبکی هنری) شخصیتی ضد نور زیر نورهای خیابان به یک قوطی درحالی‌که از غم عشق ازدست‌رفته در رنج و عذاب است، لگد می‌زند.

photo_2015-11-21_00-18-08




تماشاچی در ادامه، قهرمان کلاه به سر داستان را در ماجراجویی‌های آخر شبش در یک شهر تنها دنبال می‌کند. نقش اصلی این کلیپ ظاهراً به‌واسطه‌ی غم و اندوهش از بالکن به پائین می‌پرد، اما درواقع در چرخه‌ی خواب و رؤیا قرارگرفته است. در عوض، او دوباره به‌جایی که ضد نورش زیر چراغ‌های خیابان شکل‌گرفته بودند بازمی‌گردد، و در پایان مشخص می‌شود که درواقع شخصیت اصلی خود کیث ریچاردز است.


کیث ریچاردز در ماه سپتامبر به مجله‌ی رولینگ ستون دلیل تصمیمش برای انتشار آلبوم Crosseyed Heart را که اولین ال-پی ش پس از 23 سال است، را توضیح داد. ریچاردز گفت:


" بعضی از چیزها را شما با موزیک رولینگ ستونز نمی‌توانید بیان کنید, می‌دانید منظورم چیست؟ این‌یک خروجی دیگری است. منظورم اینکه اصلاً متوجه نشده بودم که بیست سال عجیب از آخرین باری که این کار را انجام داده‌ام گذشته. زمان مثل برق و باد می‌گذرد!"



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه