ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

یوتو در دنیای تاریک ایمی لی

ریتم نو: در آخرین هنرنمایی ایمی لی ( Amy Lee ) (گروه اونسنس ((Evanescence) در بازخوانی قطعات فاخر موسیقی، این بار وی قطعه‌ی With or Without You از گروه یوتو  U2 را از یک تصنیف استادیومی راک به یک قطعه‌ی مینامالیستی راک تبدیل کرده است.
 

photo_2015-11-20_00-44-20

بازخوانی این قطعه توسط ایمی لی در ادامه‌ی بازخوانی قطعه‌ی It's a Fire از گروه پورتیس هد (Portishead) است. در این بازخوانی وی قطعه‌ای که به دنیای تیره و تاریک برده را با یک موزیک ویدئوی سیاه‌وسفید همراه ساخته، درست به‌مانند کاری که با قطعه‌ی Portishead کرده، که وی را بیشتر در استودیوی خانگی‌اش در حال کار بروی آهنگ و ضبط آن نشان می‌دهد.


ایمی لی در پستی که در صفحه‌ی فیسبوکش منتشرشده نوشت: "گاهی در قالب موزیک رؤیا می‌بینم. نسخه‌ی تاریک از قطعه‌ی ماندگار گروه U2 وقتی‌که یک روز صبح از خواب بیدار شدم توی سرم پخش می‌شد. این آهنگ و احساسات عمیقش، در آن حالت نیمه‌خواب نیمه بیدار که می‌پلکیدم، و تصویری که در سرم نبود , فقط تاریکی بود. وقتی داشتم هشیار می‌شدم به خودم گفتم که نزار بپره، فراموشش نکن! منم رفتم طبقه‌ی بالا و نشستم پشت سینتی سایزر."


ایمی لی این ماه برای سه اجرا در ایالات‌متحده و هدلاین فستیوال Ozzfest در ژاپن به گروه Evanescence ملحق خواهد شد، اما وی ماه گذشته در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رولینگ ستون اعلام کرد که گروه برنامه‌ای برای انتشار موزیک جدید ندارد. این خواننده اعلام کرد که آثار انفرادی‌اش به‌زودی منتشر خواهند شد.



منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه