ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

فوفایترز : با این شرایط قادر به ادامه‌ی کار نیستیم

ریتم نو: در پی حوادث هولناک روز 13 نوامبر در پاریس گروه فوفایترز ( Foo Fighters ) کنسرت‌های باقی‌مانده‌شان در اروپا را لغو کردند. این گروه راک، 4 کنسرت که یکی از آن‌ها در ورزشگاه AccorHotels شهر پاریس در تاریخ 16 اکتبر و دیگری روز بعدازآن و در Halle Tony Garnier شهر لیون بود و همچنین اجرا در اسپانیا و ایتالیا  را در لیست اجراهای اروپائی‌شان برای ادامه‌ی کار داشتند.
photo_2015-11-16_22-10-12

گروه فوفایترز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:


"با اندوهی فراوان و نگرانی برای هرکسی که در پاریس است، به ما گفته‌شده تا ادامه‌ی تورمان را لغو کنیم. در سایه‌ی این خشونت احمقانه، بسته شدن مرزها، و عزای بین‌المللی، ما قادر به ادامه‌ی کار نیستیم. راه دیگری برای بیانش وجود ندارد. خیلی احمقانه و دیوانه‌وار‌است. دعاها و حواسمان پیش کسان است که صدمه دیدند یا عزیزی را ازدست‌داده‌اند.".


بر اساس گزارش‌ها در پی تیراندازی در تئاتر Le Bataclan ، دست‌کم 127 نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند. به گزارش سی.ان.ان گروه داعش مسئولیت این خشونت را برعهده‌گرفته است. به گفته‌ی شاهدان گروه ایگلز آو دث متال Eagles of Death Metal از محل اجرا بدون هیچ آسیبی گریخته‌اند. گروه یوتو U2 نیز طبق برنامه قرار بود اجرای زنده‌ای ویژه‌ی شبکه‌ی HBO، شنبه‌شب در پاریس داشته باشد که این اجرا نیز لغو شد.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه