ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

خبر فوری: حمله‌ی تروریستی به کنسرتی در پاریس/نوامبر خونین در پاریس

ریتم نو: شب گذشته کنسرت گروه  ایگلز آو دث متال (Eagles of Death Metal) در شهر پاریس موردحمله‌ی مهاجمین مسلح قرارگرفته و تعدادی از حاضرین در این اجرا ابتدا به گروگان گرفته و سپس کشته‌شده‌اند.


به دستور رئیس‌جمهور فرانسه، در پی انفجارات زنجیره‌ای این کشور در حالت حکومت‌نظامی  قرار گرفت. گزارش‌ها حکایت از جشن و پای‌کوبی اعضای گروه داعش در پی این حملات دارند.

ساعت 12:55 شنبه: بنا بر گفته‌ی یکی از اعضای دپارتمان عدالت ایالات‌متحده‌ی آمریکا تمامی اعضای گروه و پرسنل گروه ایگلز آو دث متال Eagles of Death Metal سرشماری شده و به مکانی امن منتقل‌شده‌اند.

ساعت 9:40 جمعه‌شب: بنا بر تویتی که یکی از کارمندان آسوشیتدپرس ارسال کرده :" به گفته‌ی عضو ارشد پلیس پاریس، تمامی بمب‌گذاران کشته‌شده‌اند."

ساعت 8:14 جمعه‌شب: ال ای تایمز گزارش داد که دو تن از کارکنان گروه Eagles of Death Metal هنوز پیدا نشده‌اند.

ساعت 7:39 جمعه‌شب: معاون دوم پلیس پاریس اعلام کرد 118 نفر طی یک حمله‌ی تروریستی به کنسرت گروه Eagles of Death Metal کشته‌شده‌اند.

یک شاهد عینی به روزنامه‌ی فیگارو گفت: " هرج‌ومرج شده بود. من در سمت راست و تالار Bataclan بودم و زمانی که صدای انفجار رو شنیدم آهنگ گروه Eagles of Death Metal رو به اتمام بود، که دیدم خواننده‌ی گروه گیتارش را رها کرد و سرم را چرخاندم و دیدم که یک نفر مجهز به اسلحه‌ای اتوماتیک در حال شلیک هوایی است. همه به سمت پائین خم شدند. ازآنجا به بعد این دیگر غریزه است که کارها را به دست می‌گیرد، ما سعی کردیم سینه‌خیز از مهاجمین دور شویم."

ساعت 7:15 جمعه‌شب: به گزارش سی ان ان نزدیک به 100 نفر در حمله‌ای به یک کنسرت راک کشته‌شده‌اند.

 

منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه