ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

صحنه‌ی سقوط مایکل کلیفورد

ریتم نو: "چرا همیشه به خودم صدمه می‌زنم؟" سؤالی که مایکل کلیفورد ( Michael Clifford ) گیتاریست گروه فایو سِکِندز آو سامر (5 Seconds of Summer) بعد از اجرای یکشنبه‌شب خودشان در مراسم جوایز Radio 1 Teen در صفحه‌ی شخصی خودش در توییتر مطرح کرده است. بعد از اجرا، کلیفورد که در اجراهای قبلی نیز جراحاتی برایش پیش‌آمده، به شوخی در مورد لغزشش به Radio 1 می‌گوید: « داشتم به ریتا اورا (Rita Ora) نگاه می‌کردم و می‌خواستم سلام کنم که دیدم افتادم!»
photo_2015-11-10_21-55-16

همچنین در ماه ژوئن نیز حین اجرا در ورزشگاه SSE در لندن موهای کلیفورد دچار آتش‌سوزی شد. بعد از اجرا کلیفورد تصویری با صورت بانداژ شده روی صفحه‌ی شخصی خود قرارداد و از به پایان نرسیدن اجرا عذرخواهی کرد.»


به گزارش The Mirror علاوه بر گروه 5 Seconds of Summer، در این مراسم لیتل میکس(Little Mix)، نیک جوناس (Nick Jonas)،آل تایم لو (All Time Low) و دمی لوواتو (Demi Lovato) نیز به اجرا پرداختند. جاستین بیبر (Justin Bieber) نیز در حضوری پیش‌بینی‌نشده به اجرای Where Are U Now, Boyfriend و What Do You Mean? پرداخت. گروه وان دیرِکشِن (One Direction) و اِد شیرِن (Ed Sheeran) به ترتیب به‌عنوان بهترین گروه بریتانیایی و بهترین هنرمند انفرادی بریتانیا انتخاب شدند.




منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه