ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

گروه کلدپلی Adventures of a Lifetime را منتشر کرد

ریتم نو: گروه کلدپلی ( Coldplay ) قطعه‌ی جدیدی بانام Adventures of a Lifetime را برای طرفدارانشان منتشر کردند.


Adventures of a Lifetime نخستین سرنخ گروه کلدپلی از آلبوم A Head Full Of Dreams که به‌زودی منتشر خواهد شد، به‌حساب می‌آید. این قطعه در مالیبو (لس‌آنجلس) و همچنین لندن با همکاری یار قدیمی گروه ریک سیمپسن (Rik Simpson)، ضبط شده است.


کلدپلی بیش از هر آلبوم دیگرشان در این آلبوم از هنرمندان مهمان استفاده کرده است، بیانسه (Beyoncé)، نوئل گلگر (Noel Gallagher)، تاو لو  (Tove Lo) و مری کلایتن (Merry Clayton) ازجمله اسامی هستند که میان همکاران هنری 11 قطعه‌ی در نظر گرفته‌شده برای آلبوم دیده می‌شوند. (البته اگر قطعه‌ی مخفی X Marks The Spot را در نظر بگیریم آلبوم 12 قطعه دارد.)


به گفته‌ی موسیقی وارنر Warner Music، آلبوم A Head Full Of Dreams در حقیقت ادامه‌ی راه آلبوم احساسی و عاشقانه‌ی Ghost Stories، ششمین آلبوم متوالی گروه که در صدر آلبوم‌های پرفروش با جوایز متعدد کسب کرده، به‌حساب می‌آید. در استرالیا آلبوم Ghost Stories کار خود را در جایگاه نخست آغاز کرد و دو بار صفحه‌ی پلاتینیومی شد. گروه پس از انتشار Ghost Stories تصمیم گرفت که هیچ توری برای آن برگزار نکند و یک‌راست برای ضبط آلبوم A Head Full Of Dreams به استودیو بازگردد. این آلبوم در تاریخ 4 دسامبر امسال منتشر خواهد شد.


Adventures of a Lifetime را می‌توانید در کانال آپارات ریتم نو گوش دهید.


لیست قطعات




  1. A Head Full Of Dreams

  2. Birds

  3. Hymn For The Weekend

  4. Everglow

  5. Adventure Of A Lifetime

  6. Fun

  7. Kaleidoscope

  8. Army Of One

  9. Amazing Day

  10. Colour Spectrum

  11.  Up&Up


منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه