ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

متالیکا از ریف جدیدشان رونمائی کردند

ریتم نو: متالیکا ( Metallica ) مشغول کار بروی آلبوم بعدی‌شان هستند و نمونه‌ای را منتشر کردند تا طرفداران بدانند در انتظار چه باید باشند.
+دانلود و مشاهده اولین ویدئو منتشر شده از مراحل ضبط آلبوم متالیکا

photo_2015-11-02_03-47-40

در این ویدئو لارس الریک (Lars Ulrich) داخل استودیو درحالی‌که جیمز هتفیلد (James Hetfield) مشغول نواختن بخشی از ریف آهنگ جدید است دیده می‌شود. ممکن است که این ویدئو چند ثانیه بیشتر نباشد اما طرفداران گروه متالیکا با همین ویدئو هم می‌دانند که باید در انتظار چه چیزی از گروه محبوبشان باشند.
لارس این ویدئو را به مناسبت تغییر طراحی وب‌سایت رسمی گروه ضبط کرده. درحالی‌که جیمز به شوخی می‌گوید که مشغول نواختن درامز است و برای لحظاتی شروع به نواختن می‌کند.
گروه متالیکا از سال گذشته و زمانی که نخستین بار Lords of Summer را در تور Metallica by Requestاجرا کردند، مشغول کار بروی آهنگ‌های جدید بوده است. در ماه مارچ، لارس به مجله‌ی رولینگ ستون گفت : «بخش‌های خلق آثار رو به پایان است " و اضافه کرد که "ما حسابی دنبالش هستیم». اواخر ماه گذشته کرک همت (Kirk Hammett) به Ultimate Classic Rock اعلام کرد که منتظر بوده تا جیمز بخش‌های مربوط به خود را ضبط کند تا وی بتواند روی بخش‌های خودش به‌صورت مجزا متمرکز شود. برای خط‌مشی موسیقیایی آلبوم هم وی ابراز داشت : «بیشتر آن نزدیک به خط‌های Death Magnetic بوده» آخرین آلبومی که از گروه به‌صورت استودیویی و انفرادی در سال 2008 منتشر شد. در خبری دیگر از متالیکا، گروه اعلام کرده است که اجرایی در شهر سانفرانسیسکو روز قبل از مراسم Super Bowl خواهد داشت. نام رسمی اجرا The Night Before است که در تاریخ 6 فوریه در سانفرانسکو و با قطعه‌ی Cage the Elephant شروع‌شده و بروی صحنه می‌رود.




منبع : ریتم نو
گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه