ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

رولینگ ستونز و یک آلبوم جدید؟!

ریتم نو: کیث ریچاردز (Keith Richards) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کهنه راکرها، صحبت‌های نصفه و نیمه‌ای در مورد ضبط آلبومی جدید پس از بازگشتشان از تور آمریکای جنوبی در اوایل سال 2016، داشته‌اند.


 

 

 

گیتاریست و کاریزماتیک‌ترین یادگار گروه به مجله‌ی Sunday Times گفت که دوست دارد در ماه آوریل در استودیو، درست بعد از اجراهایشان، آهنگ‌ها را ضبط کنند" وی همچنین به تمجید از استعداد ادامه‌دارشان پرداخت و گفت:«این بچه‌ها جوان‌تر نمی‌شوند اما هم‌زمان بهتر و بهتر می‌شوند.»


 

rockkk


اعضای گروه رولینگ ستونز  53 سال است که با یکدیگر و کیث، معتقدند در مسیر بهتر شدن، قرار دارند.


از انتشار آخرین و بیست و نهمین آلبوم گروهرولینگ ستونز بانام A Bigger Bang، یک دهه می‌گذرد. گروه 53 سال کنار یکدیگر بوده‌اند و در این سال‌ها چیزی بالغ‌بر 200 میلیون نسخه آلبوم به فروش رسانده‌اند.

به‌علاوه،کیث سه آلبوم استودیویی انفرادی را که آخرین آن‌ها به‌تازگی و بانام Crosseyed Heart بوده, منتشر کرده و همچنین خاطراتی به قلم خودش در سال 2009 بانام Life، که جنجال‌هایی را به خاطر اظهاراتش در مورد هم‌گروهی‌اش میک جگر (Mick Jagger) به راه انداخت را به نگارش درآورده است.


rich


کیث ریچاردز می گوید، زنده ماندن تا 71 سالگی برایش عجیب است


پیتر هیچنز (Peter Hitchens) ژورنالیست یک‌بار کیث را با عنوان "غضروف زنده" خطاب کرد و عنوان داشت؛ او باید هشداری برای آگاهی جوان‌ترها از عوارض مواد مخدر باشد که آثار خودش را در زندگی 71 ساله‌اش نشان می‌دهد. خود کیث نیز با این عقیده موافق است و مانند بسیاری دیگر هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد به این سن برسد.او می‌گوید: «حالا نوبت من است که پیر شوم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم تا اینجا برسم. حالا باید بنشینم و در موردش فکر کنم و ببینم که باید  چه‌کار کنم. نمی‌دانم مرد.»

منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه