ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

تدریس مونا برزویی در دانشگاه علامه

ریتم نو : « مونا برزویی » چندی پیش « تقدیر » _مجموعه ای از اشعار خود_ را منتشر کرد. پس از آن با حضور او جلسه ای به منظور رونمایی این کتاب برگزار شدکه با استقبال مخاطبان این ترانه سرا مواجه شد.این بار قرار است دوشنبه یازدهم آبان سال جاری ازساعت 16الی18 در « کافه بعضیا » (شهرک غرب بلواردادمان،کوچه ی فخار مقدم پلاک 25) مراسم جشن امضای مجموعه ی مذکور برگزار شود در کنار این جشن،شعر خوانی نیز صورت می گیرد.


لازم به ذکر است که امروز "دهم آبان ماه" اولین کارگاه ترانه ی او به همت «کانون شعر و ادب دانشگاه علامه طباطبایی»در این دانشگاه برگزار گردید.بدین ترتیب «بروزیی» در شش جلسه که یکشنبه ی هر هفته به مدت سه ساعت در این دانشگاه برگزار می گردد به تدریس اصول ترانه سرایی می پردازد. هزینه ی ثبت نام برای هنرجویانی که دانشجوی دانشگاه علامه هستند از دیگر هنرجویان کمتر است(هزینه ی دانشجویان علامه :نود هزار تومان و دیگر هنر جویان:صدو بیست هزار تومان است)

به گفته ی وی این اولین تجربه ی تدریس او در دانشگاه است و تمامی علاقمندان به حضور در این جلسات می توانند برای ثبت نام و حضور خودشان، اقدامات لازم را انجام دهند.

 



 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه