ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

طرفداران کلدپلی رمز پوستر مرموز را شکستند!

ریتم نو: طرفداران گروه کلدپلی Coldplay موفق شدند تا پرده از پوستر مرموزی که چندروزیست در سرتاسر لندن پخش شده و ظاهرا در دل خود خبر از روز انتشار آلبوم جدید گروه را دارد، بردارند.

photo_2015-10-31_22-34-45




پوستر سیاه رنگی که با گل‌های زندگی در قالب هندسی (نقوش درهم آمیخته‌ی گل با فرمول ریاضی و به شکل هندسی) به رنگهای رنگین کمان و تاریخ "4 دسامبر" که در پائین آن نقش بسته، دورتادور شهر پر شده است. بعضی از طرفداران سر سخت گروه کلدپلی متوجه شده‌اند که طرح روی پوستر همان طرح چاپ شده بروی تیشرت کریس مارتین (Chris Martin) در اجرای ماه گذشته‌ی گروه در فستیوال Global Citizen در نیویورک است و در نتیجه معمای پوستر مرموز را حل کردند.


منابع مختلف به مجله بیلبورد اعلام کرده‌اند که آلبوم جدید گروه تا پایان امسال (میلادی) منتشر خواهد شد، اما ارتباط آن با پوسترها را تائید نکرده‌اند. پس به زودی باید منتظر یک بیانیه از سمت گروه باشیم.


زمستان گذشته مارتین اعلام داشت که گروه مشغول کار بروی هفتمین آلبوم استودیویشان است، که احتمالا آخرین آلبومشان به حساب می آید.


او در این باره گفت: «این هفتمین کار گروه است و طوری که ما به آن نگاه می کنیم، مثل آخرین کتاب هری پاتر یا چنین چیزی است. نمی‌گویم که دیگر هیچ‌وقت آلبومی در کار نخواهد بود، اما این یک پایان است. مجبورم که به عنوان آخرین کارمان به آن نگاه کنم،در غیر این صورت کار خاصی برای ساختش انجام نمی‌دهیم.»


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: آلبوم کلدپلی Coldplay
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه