ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

سالار عقیلی، بابک زرین، افشین یداللهی معمای شاه را حل میکنند؟!!

ریتم نو: سریال معمای شاه که از پانزدهم آبان ماه پخش می‌شود در قسمت تیتراژ دست به دست بهترین‌ها داده و در جزئیات اعلام شده سالار عقیلی خواننده تیتراژ می‌باشد که موسیقی « بابک زرین » و ترانه « دکتر افشین یداللهی » را اجرا می‌کند.

k5ie0gzu81jsg67egi




این سه هنرمند در سال‌های گذشته نیز همکاری‌های موفقی را انجام داده‌اند که می‌توان به تیتراژ پایانی سریال تبریز در مه اشاره کرد.


بابک زرین که قبلا گفتگویی با سایت ریتم نو داشته است از حضور سالار عقیلی به عنوان خواننده این اثر خبر داده بود، و همچنین درباره این اثر امیدواریی اش را نسبت به  ماندگار شدن تیتراژ معمای شاه اعلام کرده بود.


همچنین بابک زرین درباره تیتراژ ابتدایی این سریال گفته است که فعلا بدون کلام تیتراژ ابتدایی پخش می‌شود. در روز‌های گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه مانی رهنما تیتراژ ابتدایی این سریال را می‌خواند به گوش می‌رسید.


زرین درباره موسیقی متن نیز اعلام کرده است که هنوز در حال ساخت می‌باشند و موسیقی متن برای ارکستر بزرگ ساخته شده است که حدود 33 نفر از بهترین نوازندگان در آن ساز می‌نوازند که این تعداد نوازنده برای موسیقی متن یک سریال بی‌سابقه بوده است.


معمای شاه نیز از پانزدهم آبان ماه به کارگردانی محمد ورزنی و تهیه کنندگی علی لدنی پخش خواهد شد که گفتنی است طبق گفته‌های عوامل این اثر، فیلم برداری معمای شاه تا تابستان سال 1395 اد امه خواهد داشت.


معمای شاه با بازگشت محمدرضا پهلوی به ایران آغاز می‌شود و در ادامه با روایت وقایع تاریخی نظیرملی شدن صنعت نفت، زندگی حضرت امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی و... ادامه می‌یابد.


منبع : ریتم نو


نویسنده: شایان رسول زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه