ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

آلبوم آواز سکوت به خوانندگی اشکان کمانگری منتشر شد !

ریتم نو : آلبوم « آواز سکوت » به خوانندگی « اشکان کمانگری » از سوی موسسه فرهنگی هنری « ماهور » منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت .
آلبوم آواز سکوت به خوانندگی اشکان کمانگری منتشر شد ! آلبوم آواز سکوت به خوانندگی اشکان کمانگری منتشر شد !

به گزارش ریتم نو ، « اشکان کمانگری » خواننده موسیقی ایرانی با اعلام این خبر گفت : « این اثر در سال 1386 ضبط و پس از سال ها به تازگی راهی بازار شده است . آلبوم آواز سکوت که چاپ و نشر آن از سوی مؤسسه ماهور صورت گرفته ، شامل 6 تصنیف ارکسترال به همراه یک قطعهء دونوازی سه تار و پیانو می باشد . شعر و ملودی آن را امیر حسین سام خلق کرده و تنظیم قطعات با سینا جهان آبادی بوده است.»

این خواننده در پایان خاطر نشان کرد : «ا ز قطعات این آلبوم می توان به قطعهء « شب » و تصنیف « می دانم که می آیی » اشاره کرد که تا به امروز مخاطب بیشتری داشته است . امیدوارم مخاطبان این تأخیر طولانی را بر ما ببخشند و زین پس تمام تلاش خود را مبذول کرده تا در انتشار آثارم ، با این تأخیرها مواجه نشده و در زمان مناسبی آن ها را به سمعِ عزیزان برسانم.»
« اشکان کمانگری » موسیقی را از سال 1374 با ساز سنتور آغاز کرده و در ادامه از آنجایی که به آواز ایرانی علاقه داشت به فراگیری آواز ایرانی روی آورد . وی تا کنون از محضر اساتیدی چون دکترحسین عمومی ، استاد علی اصغرشاهزیدی ، جناب آقای مظفر شفیعی ، جناب آقای حمیدرضا نوربخش و استاد محمدرضا شجریان بهره برده است .
علاقه مندان برای تهیه آلبوم « آواز سکوت » به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه