ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

راکرهای نیویورکی در صدر

ریتم نو: این هفته؛ هفته‌ی اولین‌ها برای گروه کوهید و کمبریا (Coheed and Cambria) است، که به گفته (Nielsen Music)با انتشار آلبوم ( The Color Before the Sun ) و فروش 31 هزار نسخه در صدر جداول آلبوم‌های راک و آلترنیتیو راک و همچنین رده‌ی دوم آلبوم‌های هارد راک دست پیداکرده و این نخستین بار است که گروه موفق شده که به صدر جدول موسیقی آلبوم‌های راک و آلترنیتیو دست پیدا کند.
photo_2015-10-30_10-46-19

راکرهای نیویورکی پیش‌ازاین و در سال 2010 با آلبوم (Black Rainbow) در رده‌ی دوم آلبوم‌های برتر راک قرارگرفته بودند. گروه با احتساب آلبوم (Black Rainbow) سه بار به رده‌ی دوم آلبوم‌های آلترنیتیو دست پیداکرده است.

 

همزمان آلبوم در رده‌ی دهم ، 200 آلبوم برتر مجله‌ی بیلبورد قرارگرفته که این امر را گارانتی می‌کند که 6 آلبوم استودیویی اخیر گروه که نخستین آن‌ها در سال 2005 بانام Good Apollo, I'm Burning Star IV بوده، جزو 10 آلبوم برتر دسته‌بندی‌شده‌اند. همچنین نسخه‌ی صفحه گرامافون آلبوم جدید گروه نیز در رده‌ی دوم لیست صفحات گرام قرار گرفت.

 

این نخستین آلبوم غیر انتزاعی گروه به‌حساب می‌آید. آلبوم‌های قبلی گروه خط‌مشی را دنبال می‌کردند که الهام گرفته از مجموعه کومیک های کشیده شده توسط خواننده و گیتاریست گروه یعنی کلودیو سانچز (Claudio Sanchez) بانام (The Amory Wars) بوده است. مجموعه داستان‌های علمی تخیلی که داستان Kilgannons (که طبیعتاً نامشان Coheed, Cambria و Claudio انتخاب‌شده) و نبردهای بین کهکشانی‌شان برای هدایت حصار بهشت، را دنبال می‌کند.

 

 

منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه