ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

رضایا خط و نشان کشید!

ریتم نو: چند ساعت بیشتر از پخش نامه سرگشاده خوانندگان پاپ نمیگذرد که صدای اولین خواننده زیر زمینی بلند شد.
khanandeh

حدود ساعت 17:05 عصر چهارشنبه با پیگیری اینستاگرام خوانندگان به پیج خواننده زیرزمینی با نام امیررضا طاری یا همان رضایا برخوردم و با پستی مواجه شدم که میشد به راحتی خشم این خواننده را در آن پست حس کرد.
در سال گذشته بعضی از خوانندگان زیر زمینی اقدام به گرفتن مجوز کردند مانند امیرحسین مقصودلو(امیر تتلو) و یا خواننده ای دیگر که با خواننده پاپ ایرانی قطعه ای را اجرا کردند که در ویدیو آن قطعه خواننده زیر زمینی نقش آفرینی میکرد.
به صورت جدی و یا غیر جدی خیلی از خوانندگان زیر زمینی به دنبال مجوز رفتند که تمامشان با دست های خالی از وزارت ارشاد برگشتند.
در تب و تاب ممنوع الفعالیت شدن خوانندگان پاپ و در راستای نوشتن آن نامه سرگشاده خوانندگان که افرادی همچون فرزاد فرزین، حامی، مازیار فلاحی، برادران خسروی، بهنام صفوی و ...... امضا کردند حالا صدای اولین خواننده زیر زمینی بلند شده است.
وی در متنی که در صفحه شخصی اش قرار داده است از حمایت نکردن خوانندگان پاپ در راستای ممنوع الفعالیتشان گفته است و در جایی دیگر به اموال شخصی این خوانندگان اشاره کرده است.
متن پست رضایا به شرح زیر میباشد:
با تمام احترامى كه واسه خواننده هاى مجاز ايران قائلم ام متأسفانه تو اين داستاناى ممنوع الكاريشون هيچ حمايتى نميتونم ازشون بكنم.وقتى به شما گير ميدن چرا پاى ما غيرمجازارو ميكشى وسط ؟
اون موقعى كه شما داشتى ميلياردى از كنسرت پول درمياوردى من داشتم تو كلاب هاى دبى براى دروديوار ميخوندم.آخرشم برميگشتم تو فرودگاه پاسمو ميگرفتن و بقيش بماند.
حالا كه حساب بانكيتون پر شده،بهترين خونرو دارى،بهترين ويلارو تو شمال دارى و بهترين ماشينو سوار ميشى و بهترين كنسرتارو حتى تو امريكا،اروپا و كانادا گذاشتى ميخواى كليپم بدى يعنى همه چيز باهم.ببين دوست عزيز من نه آلبومى به ثبت رسوندم كه رونمايش كنم و نه جايى ازم اسمى ميتونه بياد چون غيرمجازم.از جيب خرج كردم وقت گذاشتم و با ترس و لرز ويدئو ساختم تا از اونى كه بودم دوربشم.اما هميشه واسه خواننده هاى مجاز ارزش و احترام قائل بودم و اعتراضى نداشتم.اما حالا كه شما واسه شروع مجدد كار و كاسبيتون اسم ما غير مجازارو آوردى وسط تا دوباره جلو فعاليت مارو بگيرن منم ساكت نميشينم.بايد يا به ماهم مجوز بدن با شمارم غيرمجازكنن.
با این متن تند و تیز خواننده زیرزمینی باید دید که خوانندگان پاپ جوابی دارند و یا در روز های آینده زیرزمینی های دیگری هم از این قبیل پست ها در صفحات اجتماعیشان خواهند گذاشت؟ و یا وزارت ارشاد راه حلی برای این موارد در نظر میگیرد یا خیر.
و یا حتی ممکن است از اینجا به بعد رضایا راه سخت تری برای مجاز شدن داشته باشد و برای غیرمجاز کارکردن انگیزه بیشتری پیدا کند.
اما ها و اگر ها زیاد است ولی آنچه که در اولویت میباشد بی شک بررسی ممنوع الفعالیت شدن و نامه خواننده های پاپ میباشد و بررسی درخواست های خوانندگان زیرزمینی و اعتراض هایشان نسبت به اقدام خوانندگان پاپ برای رفع شدن ممنوعیت شان به زمانی دیگر موکول شود.


photo_2015-10-28_19-00-01

منبع : ریتم نو

نویسنده: شایان رسول زاده 
برچسب ها: ریتم نو رضایا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه