ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

رنگین‌کمان در میانه‌ی ژوئن

ریتم نو: ریچی بلکمور (Ritchie Blackmore) دو اجرایش برای سال آینده‌ی را که بازگشت به سبک راک به‌حساب می‌آیند، تائید کرد. گیتاریست سابق گروه دیپ پرپل (Deep Purple) بازگشتش به سبک‌های موسیقی پر صداتر در سال 2016 را تائید کرده، اما در تعداد انگشت‌شماری این اتفاق رخ خواهد داد.
 

photo_2015-10-28_11-47-10


حالا برنامه ریزان فستیوال Monsters Of Rock در آلمان اعلام کرده‌اند که او در تاریخ 17 ژوئن در شهر Loreley و فردای آن در شهر Stuttgart با عنوان Ritchie Blackmore’s Rainbow و مهمانش روی صحنه خواهد رفت.



کسانی که به همراه استاد روی صحنه خواهند رفت هنوز تائید نشده‌اند. چیزی که مشخص است، هر دو اجرا برای انتشار، فیلم‌برداری و ضبط خواهند شد.


خواننده‌ی اسبق گروه رینبو(Rainbow)، جو لین ترنر (Joe Lynn Turner) اوایل امسال از احتمال همکاری مجدد با بلکمور گفته بود. اما گیتاریست گروه اعلام کرد که با یک خواننده‌ی ناشناس کار خواهد کرد، که خودش این خواننده را با این جمله توصیف کرده: «کسی بین دیو (Dio) و فردی مرکوری (Freddie Mercury) .


گفتنی است؛ بلیت‌های فستیوال Monsters Of Rock از 20 نوامبر برای فروش در دسترس خواهند بود. ماه آینده نیز مستندی که بلکمور موضوع آن است منتشر خواهد شد. او همچنین ماه گذشته دهمین آلبوم از سری آلبوم‌های "شبِ بلکمور" را با عنوان All Our Yesterdays منتشر کرد.



منبع : ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه