ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

ادل و آلبوم خسته‌کننده‌اش!

ریتم نو: از انتشار آلبوم 21 خانم ادل ( Adele )، چهار سال و نیم می‌گذرد و طی این زمان او آهنگ‌های زیادی را امتحان و نوشته است. در حقیقت اندازه‌ی یک آلبوم آهنگ آماده کرده است.


او در برنامه‌ی رادیویی با اجرای نیک گریمشاو Nick Grimshaw که از کانال BBC Radio 1 پخش می‌شود، از ضبط آلبوم و آنجلو پسر دوساله‌اش گفت: «یک آلبوم در ارتباط با مادر بودن نوشتم. تقریب" آلبوم خسته‌کننده‌ای شد، منم مچاله‌اش کردم.»
ادل اضافه می‌کند که مادر شدن، برگشتن به فضای آلبوم سازی و ساخت آهنگ از روی عادت را برایش کمی دشوار کرده است. اما پس‌ازآنکه دریافت می‌خواهد در ارتباط با چه چیزی آهنگ‌ها را بنویسد کارها کمی ساده‌تر شدند.
در تاریخ جمعه 23 اکتبر، دنیا، آخرین تک آهنگ منتشرشده از او را بانام Hello که تصنیفی احساسی که به گفته‌ی خودش بسیار خودمانی و صمیمی است و تنها در ارتباط با یک شخص خاص نیست و می‌تواند مربوط به هرکسی درگذشته‌اش باشد، را شنید.
ادل می‌گوید: «حس می‌کنم خیلی چیزها در زندگی‌ام تغییر کرده و این تنها دلیلش کارم نبوده، اینکه با بالاتر رفتن سن چیزهایی هم‌تغییر می‌کنند و دیدم که دارم حسرت گذشته‌ام را به خاطر اینکه گذشته رفته می‌خورم, حسرت چیزهایی که آن موقع بوده نه اینکه بخواهم برگردم به عقب، فقط دلم برای یک‌چیزهایی تنگ‌شده. حس کردم که همه ما داریم دوباره ادامه می‌دهیم و آهنگ Hello هم در ارتباط با یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی شکست‌خورده نیست، بلکه در ارتباط با هرکسی است که دوستش دارم.»
ادل قرار است که آلبوم سومش بانام 25 را در 20 نوامبر منتشر کند،اما او می‌گوید برای تکرار موفقیت‌های آلبوم 21 اصلاً خودش را تحت‌فشار قرار نداده. وی اضافه می‌کند: «حس می‌کنم که هر آلبومی که بنویسم ادامه‌ی آلبوم 21 خواهد بود. فرقی ندارد این آلبوم چه می‌کند، آلبوم بعدی هم ادامه‌ای از 21 خواهد بود. اتفاقی که با آن آلبوم افتاد مثل یک پدیده بود. پس من نمی‌توانم انتظار داشته باشم که همچنین اتفاقی را دوباره تکرار کنم.»

منبع : ریتم نو
گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه