ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

دورن دورن در جوایز اروپائی ام.تی.وی

ریتم نو: گروه دورن دورن (Duran Duran) مفتخر به دریافت جایزه‌ی Video Visionary خواهد شد که در مراسم جوایز اروپائی MTV ، که امروز 25 اکتبر برای نخستین بار اهداء می‌گردد.




خالقین شاهکار Rio این عنوان را به‌پاس قدردانی از موسیقی منحصربه‌فرد و تصویرسازی قوی‌شان و الهام بخشی نسلی از موزیسین‌ها با موسیقی و ویدئوهای خوش‌ساختشان در تاریخ، دریافت خواهند کرد.




سایمون لبون (Simon Le Bon) مرد شماره یک گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: « اوج گرفتن گروه ما و همزمانی آن با رشد و تسلط جهانی MTV، تصادفی نبود. تولد موزیک ویدئو به‌عنوان راهی که همزمان موسیقی ما را به بیننده‌ی جهانی عرضه کند، انقلابی در این صنعت بود. در کنار تشکر از MTV، گروه فرصت را غنیمت می‌شمارد تا از کارگردانانی که در خلال این سال‌ها با آن‌ها همکاری داشته قدردانی کند. آن‌ها به ما گفتند که این شیوه‌ی جدید فیلم‌سازی کوتاه را به طریق خودمان انجام خواهیم داد. طی این سال‌ها تجربیات فوق‌العاده‌ای با ساخت ویدئوهایمان داشته‌ایم. با گروهی از مستعدترین کارگردانان تاریخ همکاری داشته‌ایم که بدون آن‌ها ما امروز به این افتخار نمی‌رسیدیم. ما بسیار مغروریم که این جایزه‌ی جدید را دریافت می‌کنیم. MTV ممنونیم.»


گفتنی است؛ مراسم MTV EMA سال 2015 , امروز یکشنبه 25 اکتبر, ساعت 9 شب به‌صورت زنده پخش خواهد شد.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه