ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴

طرفداران ایتالیایی به آرزویشان رسیدند!

ریتم نو: در ماه جولای بود که هزاران طرفدار گروه فوفایترز (Foo Fighters) قطعه‌ی (Learn to Fly) را به امید آن‌که این گروه بزرگ آمریکایی را به سزنا در ایتالیا بکشانند، آن را باز نوازی کردند. حدس می زنید که چی شده؟ بله آن‌ها به آرزویشان رسیدند!
itly

روز پنجشنبه 22 اکتبر، دیو گرول (Dave Grohl) اعلام کرد که گروه در تاریخ 3 نوامبر امسال در ورزشگاه Carisport شهر سزنا به روی صحنه خواهد رفت.


مصدومیت دیو گرول (شکستگی پا) گروه فوفایترز را قوی تر از همیشه کرده!


گروه در حساب شبکه ی Tumblr خودشان نوشتند که، گرول اول چندین پیغامی که از دوستان در ارتباط با این ویدئو دریافت می کرد را نادیده می گرفت. خود گرول می گوید: «اول فکر می کردم که یکی دیگر از این ویدئوهاست مثل گیر کردن سر گربه در یه پاکت یا همچین چیزی، اولش برایم مهم نبود، اما بعد از پیغام ده هزارم، روی لینک کلیک کردم و ویدئویی که دیدم هوش از سرم برد. اینی که می دیدم تعداد زیادی آدم چقدر زمان، انرژی و عشق برای ساخت آهنگ گذاشتند اشکم رد سرازیر کرد.»


بعد از این اجرا، گروه تا 19 نوامبر به تور اروپائی خود ادامه می‌دهد و پس از آن برنامه‌ای برای هیچ کنسرتی ندارد. چه کسی می داند شاید می خواهند به روی ضبط بخش دوم آلبوم Sonic Highways تمرکز کنند.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه