ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

بلک سبث فستیوال دانلود را در دست می‌گیرد

ریتم نو: گروه افسانه‌ای بلک سبث (Black Sabbath) با اعضای فعلی‌اش که شامل آزی آزبورن (Ozzy Osbourne)، تونی آیومی (Tony Iommi) و گیزر باتلر Geezer Butler می‌شود، به‌عنوان هدلاین روز یکشنبه 11 ژوئن سال آینده‌ی میلادی، به فستیوال دانلود Download بازمی‌گردند.



درحالی‌که پنج دهه از تشکیل گروه در شهر بیرمنگام می‌گذرد و به گفته‌ی بسیاری از منقدین به‌عنوان "بهترین گروه متال تاریخ" شناخته می‌شوند، گروه به‌عنوان بخش پایانی آخرین تورشان که The End نام دارد در خانه‌ی معنوی موسیقی راک در دانینگتن پارک (Donington Park) برای مسحورکننده‌ترین اجرایشان تا به امروز به روی صحنه خواهند رفت.


آزی آزبورن دراین‌باره می‌گوید: «دانلود برای من محبوب‌ترین فستیوال تابستانی است. همیشه چون برگشتن به خانه می‌ماند. همه شمارا آنجا خواهم دید.»


درحالی‌که گروه افسانه‌ای دیگر یعنی آیرون میدن (IRON MAIDEN) به‌عنوان یکی دیگر از هدلاین های این فستیوال معرفی‌شده همچنان یک جای خالی برای پر شدن باقی‌مانده و باید دید این رقابت نفس‌گیر را که هدلاین شدن این فستیوال تابستانی را از همیشه داغ‌تر کرده به کدام‌یک از گروه‌ها خواهد رسید. در خبرهای روزهای گذشته به رقابت گروه‌هایی ازجمله گرین دی، کلدپلی و حتی راد ستووارت اشاره‌کرده‌ایم اما همه‌چیز بستگی به انتخاب دست‌اندرکاران این فستیوال طی چند هفته‌ی آینده دارد.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه