ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

محمد علیزاده همچنان رکورددار کنسرت‌های پاییزی/ معروف شدن کار ساده‌ای است

 ریتم نو: محمد علیزاده کنسرت‌های پاییز تهران را در حالی برگزار کرد که بلیت‌های آن در مدت‌زمان کوتاهی به اتمام رسید و این استقبال فراوان هواداران وی، نوید اجراهای پرشور و تماشایی را می‌داد.


کنسرت‌های پاییز تهران شب‌های 11 و 12 مهرماه در چهار سانس به همت شرکت ایران گام و جناب آقای حسین‌خانی برگزار شد.


اولین انتخاب محمد علیزاده برای اجرا آخرین قطعه‌ی پخش‌شده‌ی او "کجا میری" بود. سپس با اجرای قطعات هواتو کردم ، این اولین باره ، زخم و خیلی برام عزیزه خاطرت نبض سالن را در دستان خود گرفت و سپس فکرشم نکن را با صدای دل‌نشین گیتار عظیم روحانی شنیدنی‌تر از همیشه اجرا کرد.


با دکلمه یک ترانه احساسی محمد علیزاده فضا برای اجرای قطعه دل بی تو غم‌زده آماده کرد و این قطعه را به زیبایی خواند.


بلافاصله بعد از "دل بی تو غم‌زده" لحظاتی از قطعه اشتباه اجرا و سپس محمد علیزاده غم دنیاس را انتخاب کرد که به گوش هوادارانش برسد استقبال از این قطعه باورنکردنی بود.


سپس صحنه تاریک شد و محمد علیزاده در این فرصت یادی از عزیزان از دست رفته در حادثه‌ی منا کرد. حین صحبت‌های محمد علیزاده آرایش اعضای گروه  تغییر کرد و با تشکیل یک حلقه در کنار محمد علیزاده به اجرای قطعات آسمانی او پرداختند.


در این جمع و اجرای تماشایی قطعات بااینکه تنهایی، آرامش و میشه نگام کنی در  سکوت نسبی سالن اجرا شد که صدای ساز عود احمد میرزا زاده حین اجرای قطعه با اینکه تنهایی جلوه ویژه‌ای به این قطعه داده بود.


محمد علیزاده پس از معرفی حمید ترکاشوند به قسمت موردعلاقه خود در کنسرت‌ها رسید که بخش شو تایم و معرفی اعضای گروهش بود و با معرفی هرکدام از اعضا آن‌ها با تک‌نوازی خود سالن را مات هنرنمایی خود می‌کردند.


عظیم روحانی (گیتار کلاسیک) ، محمد شعبانی ( پرکاشن، کاخن، شیکر) ، علی شهبازی ( گیتار الکتریک) ، علی پور نگهبان (گیتار بیس) ، احمد میرزا زاده (بوزوکی ، عود) ، ایمان ذاکری ( درامز) ، اشکان موسوی ( ویلن) ، سعید عباسی (کیبورد) ،اشکان صدیق آذر ( launch man) اعضای گروه محمد علیزاده و امیرحسین اویسی رهبر گروه بود.


زمان زیادی که محمد علیزاده به معرفی اعضای گروهش اختصاص می‌داد نشان‌دهنده‌ی اهمیت و توجه کم‌نظیر او به عوامل اجرایی است.


همینه که هست که با استقبال فراوان هواداران اجرا شد و نوازندگان سازهای سیمی در طول اجرای این قطعه به‌صورت خطی ایستاده بودند و می‌نواختند ، محمد علیزاده سراغ قطعه خاطره ساز شهر باران رفت و اجرای آن را تقدیم کرد به‌تمامی پدرها و مادرها به‌ویژه پدر و مادر خودش که میهمان کنسرت بودند.


به درخواست محمد علیزاده هواداران با نور موبایل‌های خود سالن را ستاره‌باران کردند و صدای ویلن اشکان موسوی این قطعه را آسمانی‌تر کرده بود.


قطعه بی‌حوصله  با صدای بوزوکی آغاز شد به‌قدری با همراهی هواداران مواجه شد که گاهی توجه‌ها را از روی صحنه به سمت انتهایی سالن جلب می‌کرد.


علیزاده  خیلی خوشحالم را بااحساسی وصف‌نشدنی خواند و گفت: کنسرت‌های پاییزم بهترین کنسرت‌های من بوده تا امروز.


برای اجرای قطعه برگرد امیرحسین اویسی رهبر گروه و علی پور نگهبان نوازنده بیس جای خود را باهم عوض کرده بودند و اویسی بیس در دست گرفت و پور نگهبان پشت کیبورد رهبر گروه ایستاد.


محمد علیزاده پس از معرفی حسام ناصری مجری و صداپیشه جوان یادی کرد از مرحوم مرتضی پاشایی و سپس به اجرای کجا میری برای دومین بار پرداخت.


او در پایان و قبل از اجرای قطعه جز تو گفت : من به "جز تو" مدیونم و این روزها را از این قطعه دارم.


بدون شک اجرای جز تو با بیشترین استقبال همراه بود و حسن ختام شبی کم‌نظیر برای تمامی هواداران محمد علیزاده شد.


برای مشاهده عکس های کنسرت از نگاه دوربین «امین باقری» کلیک نمایید.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حامد سلگی

برچسب ها: محمد علیزاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه