ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۲:۲۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۴

گروه چمدون با "رعشه‌های سکوت" پا به عرصه مجاز می‌گذارد

ریتم نو : « شاهین اسنا » موسس و خواننده ی گروه « چمدون بند »  که از سال 1392به نحو جدی تری  انتشار آثار موسیقی را انجام می دهد از انتشار آلبومی با نام احتمالی« رعشه های سکوت » و همچنین اقدام برای انتشار سیزده تک آهنگ به صورت مجازا خبر داد.
گروه چمدون با "رعشه‌های سکوت" پا به عرصه مجاز می‌گذارد گروه چمدون با "رعشه‌های سکوت" پا به عرصه مجاز می‌گذارد

 

+ شاهین اسنا : روند کافه خوانی را ادامه می‌دهیم

+انتشار اولین تک آهنگ مجاز در سالگرد تاسیس چمدون بند

چمدون بند را برای تفاوت پایه گذاری کردم-با احسان افشاری تعاملات خوبی داریم

« شاهین اسنا » در خصوص پایه گذاری گروه « چمدون بند » به خبرنگار «ریتم نو» گفت: «در سال 1392 با همکاری دوستان هنرجو این گروه را با این هدف که موسیقی متفاوت و دگرگونه ی با کیفیت _در حد توان خود_ ارئه دهیم، تاسیس کردیم. این خواسته  را با اجراهایمان در کافه های متعدد  و همچنین ساخت آهنگ به منظور تشکیل البوم شروع و درسال 1393 ساخته های را با شعرهایی از خودم –در زمینه ی پاپ راک ،فولک راک و.._تولید کردیم. در ادامه به دنبال گرفتن مجوز برای البوم تلاش های بسیاری نمودیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این ساخته ها را به صورت تک آهنگ در معرض شنیدن قرار دهیم چرا که گرفتن مجوز به این نحو آسان تر به نظر می رسد وهمچنین هزنیه ی کمتری را برای ما که به صورت حرفه ای ،تازه وارد این عرصه شدیم در بر دارد. درضمن قصد داریم اولین تک آهنگ رسمی گروه را در اول مرداد،سالگرد تاسیس گروه انتشار بدهیم.»

وی در ادامه افزود: «ما به اجرا در کافه ها علاقه ی خاصی داریم و مایل هستیم که این روند را ادامه دهیم گرچه  اجراهای بزرگتر (مثل اجرا در سالن اصلاح و تربیت و سرای محله‌ها) داشتیم حتی در صورت برگزاری اجراهای بزرگتر نیز ،مایل هستیم روند کافه خوانی را ادامه دهیم.»

اسنا در خصوص کار جدید در دست ساخت ضمن اشاره به تک آهنگ های مذکور، اضافه کرد که  به صورت فردی نیز در حال تهیه ی آلبومی روایت محور در زمینه ی راک می باشد که با کارهایش در گروه « چمدون بند » تفاوت دارد. در این آلبوم که با نام احتمالی « رعشه های سکوت » وارد بازار می شود از شعرهای خودم ،احسان افشاری و شاعران دیگر - که به دلیل نهایی نشدن توافق با آن‌ها نمی‌توانم نامی را ذکر کنم- استفاده خواهم کرد.»

وی در پایان در خصوص همکاری با «احسان افشاری» بیان داشت: «بعد  از اجرای آهنگ « نعش غزل » که قسمتی از شعر بلند او بود نوعی تعامل بین ما به وجود آمده که این امر باعث شده  همکاری جدید ما از همکاری‌های قبلی بهتر شود.»

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه