ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

خاطره بازی راکر ها در برج آزادی

خاطره بازی راکر  ها در برج آزادی

Shahab-Sadeghi-Ritmeno (28)


گزارش متنی و تصویری از کنسرت گروه شهاب صادقی




+ عکس های امین رجبی از این اجرا

 

با شروع موسیقی از پشت پرده نمایش و آهنگ WITHIN  ENEMY  اجرا آغاز شد.  بعد از پایان اولین آهنگ شهاب صادقی ضمن خوش‌آمد گویی  از هواداران خواست تا با مدیریتشان  و نشان ندادن علائم منصوب به موسیقی راک و تخلیه انرژی در یک محیط سالم فرهنگی و هنری آن‌ها و مسئولین را در حفظ آرامش سالن همراهی کنند.

در ادامه کنسرت و در حین اجرای یکی از آهنگ‌ ها  شکستن استیک درامیست گروه مجبور شد در حین اجرای موزیک، استیک هایش را عوض کند..

پس از اجرای چند آهنگ شهاب صادقی تشکر ویژه‌ای از خواهر خود برای تهیه گیتارها کرد .... و پس از اشاره به حضور خشایار روانگر که این روزها در گروه دنگ شو حضور دارد، شروع به اجرای آهنگ conscienceness of mstrea از گروه دریم تیاتر پرداختند...

پس از اجرای چند قطعه شهاب صادقی و گروهش به استراحت کوتاهی پرداختند و با شروع مجدد به اجرای یک آهنگ از جیمز هتفیلد پرداختند که همراهی حضار جالب‌توجه بود.

شهاب صادقی بعدازاین همراهی پرشور از مسئولین  برای حمایت و دید مثبت به موسیقی راک تمجید کرد و بازهم به تخلیه انرژی و حمایت از موسیقی راک در فضای سالم فرهنگی پرداخت و تشکر ویژه‌ای از حضور  همایون مجد زاده بنیان‌گذار گروه پراگرسیو متال « کهت میان » و اردوان انزابی پور  رهبری گروه موسیقی راک تندر داشت.

د ادامه صادقی اعلام کرد قرار است آهنگی از گروه « نیروانا » اجرا شود و از حضار خواست در صورت تسلط بر این آهنگ ، با همخوانی گروه را همراهی کنند که آهنگ spreet teen like smells  که نامزد دریافت دو جایزه گرمی بود اجرا شد که این اجرا موردتوجه طرفداران قرار گرفت.

بعدازاین آهنگ اجرای چند قطعه صادقی با اشاره به خستگی فراوان  پس از معرفی اعضای گروهش کنسرت را با یک موزیک تند به پایان رساند

گروه شهاب صادقی متشکل از: شایان دیانتی ( گیتار دریم ) ، آریا اسدی ( درامز ) و محمدرضا دلاوری ( گیتار باس ) بود.

از نکات جالب‌توجه کنسرت تأکید صادقی به نداشتن و نبودن اسپانسر در لابه‌لای صحبت‌هایش بود.

در ادامه بیننده عکسهای « امین رجبی » باشید.



منبع : ریتم نو

نویسنده : شهاب مفخمی

عکس : امین رجبی
تقویم هنری ادامه