ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

محمد علیزاده رکورد دار اجرای پایتخت (6شهریور)

ریتم نو : کنسرت محمد علیزاده خواننده بنام موسیقی پاپ ، 4،5،و6 شهریورماه سال جاری طی 5 سانس و به همت شرکت ایران گام در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
904


محمد علیزاده و گروه ارکسترش بعد از اجرای کنسرت 15 و 16 مرداد در بجنورد این بار اولین اجرای تابستانی خود در تهران را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی استیج بردند. شبی داغ و دل‌نشین در لابه‌لای گرمای تابستانی پایتخت.

در ابتدای کنسرت اعضای گروه ارکستر به روی صحنه حاضر شدند و محمد علیزاده با خواندن آهنگ پرانرژی « این اولین باره » پا به روی صحنه نهاد.

در ادامه علیزاده منتخبی از قطعات محبوب و پرطرفدار خود همچون : زخم ، همینه که هست ، فکرشم نکن و هواتو کردم اجرا کرد.

اعضای ارکستر علیزاده متشکل از : عظیم روحانی (گیتار کلاسیک و الکتریک) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، علی شهبازی (گیتار الکتریک) ، علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، بهمن میرزازاده (گیتار سولو) ، ایمان ذاکری (درامز) ، اشکان موسوی (سولیست ویولن) ، سعید عباسی (کیبورد) ، اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) و امیرحسین اویسی (پیانو و کیبورد) است.

پارت دوم با آهنگ « دل بی تو غم زده » آغاز شد و بعد از آن به ترتیب آهنگ‌های « غم دنیاست » ، « سرزنش » ، « بی حوصله » ، « با اینکه تنهایی »، « حس آرامش » ، « برگرد » ، « خیلی خوشحالم » و درنهایت قطعه پرطرفدار « جز تو » برای حضار اجرا شد و درنهایت در میان تشویق‌های حضار به کار خود پایان داد.

فرزاد حسنی ، ژیلا صادقی ، جواد عزتی و همسرش ( مه‌لقا باقری ) ، بهاره افشاری ، مهدی احمدوند ، سید محمدکاظمی ، سیما خضرآبادی ، فریبرز گلبن ، محمود گل محمدی ، حسین چاوشی و صدرالدین حسین‌خانی (مدیر برنامه‌های محمد علیزاده) ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

 

حواشی کنسرت :

در طول کنسرت محمد علیزاده مدام با طرفدارانش خوش‌وبش می‌کرد و انرژی بسیار زیاد او بر روی استیج مثال‌زدنی بود.

در ابتدای کنسرت هواداران از علیزاده درخواست کردند که آهنگ جز تو را بخواند اما علیزاده اعلام کرد که در ادامه‌ی کنسرت حتماً این قطعه را اجرا خواهد کرد.

قبل از اجرای قطعه هواتو کردم ، علیزاده این قطعه را به‌تمامی پدر و مادرها تقدیم کرد و در هنگام اجرای این قطعه یک گروه حرکت به روی استیج آمدند و به اجرای حرکات خود پرداختند.

علیزاده قطعات با اینکه تنهایی و حس آرامش را تقدیم به خدا کرد و گفت : « در این وقت کنسرتم می‌خواهم تقدیم به خدایی کنم که بعضی وقت‌ها از کنسرت‌هایم که می‌روم و لطف مردم را می‌بینم واقعاً خجالت‌زده‌شان می‌شوم.من همیشه دوست داشتم که جدای از موسیقی حالم همیشه با مردم خوب باشد چون مردم را دوست دارم و عاشقشان هستم به خاطر اینکه خدا خیلی من را دوست دارد. خدا هزار برابر همه‌شان من را دوست دارد.»

بعد از اجرای قطعه خیلی خوشحالم ، محمد علیزاده مجدداً قطعه پرانرژی همینه که هست را اجرا کرد و درنهایت قطعه پرطرفدار و محبوب جز تو را برای طرفدارانش خواند و یک‌شب به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.

علیزاده همچنین به هوادارانش قول انتشار کار جدید خود را در هفته جاری داد و یک بیت از آن را برای هوادارانش اجرا کرد. وی همچنین اعلام کرد که به‌احتمال‌زیاد در پاییز امسال بازهم در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکاس : حسین راد

 

تقویم هنری ادامه