ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
ایوان بند در برج میلاد روی صحنه رفت

یکصدمین اجرای عالیجناب عشق

ایوان بند، یکصدمین اجرای خود را 21 مردادماه سال جاری درحالی در برج میلاد تهران به روی صحنه برد که «عالیجناب عشق» همچنان محبوب ترین قطعه این گروه محسوب می‌شود.
یکصدمین اجرای عالیجناب عشقبه گزارش خبرنگار ریتم نو، ایوان بند کنسرت خود را با حضور مسیحا بازیگر خردسال موزیک ویدیو «سروناز» آغاز کرد که حضور این بازیگر و مدل روی استیج برج میلاد در کنار اعضای اصلی گروه هنگام اجرای این قطعه با استقبال مخاطبان همراه شد. 
در ادامه حسین شریفی خواننده ایوان بند ضمن تشکر از مخاطبان برای حضور در این اجرا و معرفی مسیحا بازیگر موزیک ویدیو «سروناز» اعلام کرد که این اجرا، یکصدمین اجرای این گروه است.

یکصدمین اجرای عالیجناب عشق

ایوان بند برای اجرای مردادماه خود همان رپرتوار کنسرت قبل را در نظر گرفته بود با این تفاوت که قطعه تازه منتشر شده «چهل گیس» را برای نخستین بار برای مخاطبانش به اجرا درآورد.
قطعه «عالیجناب عشق» همچنان محبوب‌ترین قطعه این گروه موسیقی محسوب می‌شود و به دلیل درخواست مخاطبان سه بار در ورژن‌های اصلی، اسلو و ریتیمیک به‌اجرا درآمد.
حسین شریفی در این اجرا نیز فواد غفاری آهنگساز و سرپرست گروه را «عالیجناب عشق» زندگیش نامید و مادر او را که مهمان ویژه اجرا بود معرفی کرد.
این خواننده همچنین برای معرفی دیگر مهمان ویژه کنسرت که پدرش بود به پایین استیج آمد و در کنار او قرار گرفت.
ای عشق، شاهکار، بمونی برام، نفس، آروم جونم، بام تهران، نگم برات، تو که معروفی، عالیجناب عشق، چهل گیس، دلبسته، زیبای من، ماه منی، عهد کردم و دردسر ساز انتخاب های ایوان بند برای اجرا در این کنسرت بود.
دانیال ابراهیمی (گیتار الکتریک)، بهروز دهقانی (گیتار باس) و ادوارد دنیل زاده (درامز)، بنیامین بیانی (ساکسوفون) و امین شاه علی (پرکاشن) اعضای ارکستر ایوان بند را به رهبری آترین بی نیاز (کیبورد)، خوانندگی حسین شریفی، آهنگسازی فواد غفاری، ترانه سرایی حدیث دهقان و تنظیم مصطفی مومنی تشکیل می‌دادند.
پوران درخشنده، مریم امیر جلالی، علی جعفری (مدیربرنامه گروه)، تکتم رضایی (طراح لباس) و ... ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.
گفتنی است، کنسرت ایوان بند، 21 مردادماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد به همت موسسه آوای هنر به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.

مشاهده کنید:
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه