ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
پسر خورشید 22 و 25 مرداد در تهران روی صحنه می‌رود

خیزِ «لئو روخاس» برای ثبت 30 هزار مخاطب کنسرت در ایران

لئو روخاس نوازنده جهانی فلوت و پن فلوت برای سومین بار پیاپی 22و 25مرداد در تالار بزرگ وزارت کشور در تهران روی صحنه خواهد رفت.
خیزِ «لئو روخاس» برای ثبت 30 هزار مخاطب کنسرت در ایرانبه گزارش ریتم نو، لئو روخاس که در دو سال گذشته با ده سانس اجرا در تهران میزان حدود 20 هزار مخاطب موسیقی در کشور بوده، برای سومین بار قرار است در تالار وزارت کشور روی صحنه برود و در صورت اتمام بلیت های این کنسرت تا روز برگزاری برنامه او توانسته حدود 30 هزار مخاطب کنسرت را در ایران میزبانی کند. 
وی پیش از سومین حضور متوالی خود در تهران درباره این تجربه و حضورش در سرزمین شعر و فرهنگ معتقد است: «پیش از اجرای کنسرت در ایران شناخت من از این کشور تنها مختص به فوتبالش بود. فوتبال ملی ایران را دنبال می کردم ولی کنسرتم باعث شد با آداب و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوم و در این اجراها متوجه شدم مردم ایران مردمانی بسیار با احساس و خوش برخورد هستند.»
او درباره اجرای مرداد ماه امسال نیز معتقد است: «برای این اجرا باز هم قطعا با تفاوت های بسیار نسبت به کنسرت قبلی روی صحنه خواهم آمد و برنامه ریزی ویژه ای در این باره دارم. برخی آثار جدید را اجرا خواهم کرد و در این بین تمام تلاشم این است که بتوانم بار دیگر مخاطبان حاضر در سالن را غافلگیر کنم.»
روخاس در اجرای قبلی خود در تهران و در حالی که به زبان انگلیسی سخن می گفت رو به حضار گفت: « درست است كه هم اكنون در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زماني آغاز شد كه پيشنهاد اجرا در كشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستي خودم را در ايران احساس مي كردم. به راستي كه من امشب به آرزو و رويايم رسيدم.»
لئو روخاس متولد ۱۹۸۴ در اکوادور است. این موزیسین در فصل پنجم مسابقه استعدادیابی Das supertalent پیروز شد و بعد از آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد و با آثارش در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفت.
محیط زیست و ارتباط میان اجزای سازنده طبیعت نظیر خورشید و خاک و آباز جمله موضوعات آثار و کنسرت‌های لئو هستند و او معمولاً با استایل سرخپوستی کارهایش را معرفی و اجرا می‌کند.
جدیدترین کنسرت لئو روخاس به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان و تهیه کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی روی صحنه خواهد رفت و بلبت فروشی این گنسرت در سایت TIK8 آغاز شده است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه