ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

عاشقانه‌ای از استاد ایرج و پرویز قربانی

قطعه «عاشقی» به خوانندگی استاد ایرج (حسین خواجه امیری) و پرویز قربانی منتشر شد.
عاشقانه‌ای از استاد ایرج و پرویز قربانیبه گزارش ریتم نو، «عاشقی» عنوان دومین همکاری رسمی پرویز قربانی با استاد حسین خواجه امیری است که به همت شرکت نت هشتم به علاقه‌مندان موسیقی عرضه شده است.
این اثر با آهنگسازی و تنظیم اسماعیل خانی، ترانه سرایی امید محمودی و میکس و مستر مسعود تدینی به دوست‌داران موسیقی تقدیم شده است.

امیر محمد کاظمی (ارکستر زهی)، مسعود تدینی (سه تار) و سعید خانی (تنبک) به عنوان نوازنده در این اثر همکاری داشته‌اند.
پرویز قربانی خواننده جوان و پرآتیه کشورمان متولد شهر قزوین است. قربانی از ۱۲ سالگی و با شرکت در کلاس های آموزش سه تار وارد عرصه موسیقی شد.
وی ردیف‌های آوازی را نزد استاد چنگیز کاکاوند گذراند و برای تکمیل ردیف و صداسازی، به مدت ۳ سال نزد استاد حمیدرضا نوربخش، به فراگیری شیوه‌های آوازی پرداخت و همزمان افتخار شاگردی استاد ایرج را به دست آورد و به مدت ۲ سال از تجربیات این استاد گرانقدر بهره برد. سرانجام و در نوروز سال ۹۷ شروع همکاری رسمی قربانی با استاد خواجه امیری در قطعه سال خوش با ترانه محمد بكرانى رقم خورد.
اوج همکاری وی با استاد حسین خواجه امیری در کنسرت «جاودانه‌های استاد ایرج» در سالن کوثر شهر قزوین در تاریخ ۱۵ تیر ماه با ارکستر هخامنش کلید خورد، که با استقبال بی‌نظیر مردم به رو شد.
قطعه «عاشقی» را می‌توانید از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود  کنید.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه