ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۸
از 12 تیرماه تا 30 مردادماه در خانه هنرمندان

پنجمین فستیوالِ شب‌های موسیقی برگزار می‌شود

پنجمین فستیوالِ شب‌های موسیقی با حضور یازده خواننده و گروه موسیقی در ژانرهای مختلف از 12 تیرماه تا 30 مردادماه با همکاری خانه هنرمندان ایران و موسسه‌ی فرهنگی هنری آوای حنانه برگزار می‌شود که بخشی از عواید این اجراها در اختیار هموطنان سیل‌زده کشور قرار می‌گیرد.
پنجمین فستیوالِ شب‌های موسیقی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار ریتم نو، شهریار مسرور، نوید اربابیان، گروه ضرب و فوت، گروه پلاستیکا، سعید مبینی، گروه سبحان، گروه چاربرج، گروه وهاران، گروه حافظ، گروه حنانه و گروه پیل‌دم در پنجمین فستیوالِ شب‌های موسیقی روی صحنه خواهند رفت.
فستیوالِ شب‌های موسیقی که چهار دوره‌ی قبل در «خانه‌ی هنرمندان ایران» برگزارشده بود این بار نیز در این سالن میزبان خوانندگان و گروه‌های موسیقی است.
خوانندگان و گروه‌های موسیقی از 12 تیرماه تا 30 مردادماه  طی دوازده شب در سالنِ «استاد جلیل شهناز» خانه هنرمندان به اجرای برنامه می‌پردازند.
طبق جدول‌بندی این جشنواره، شهریار مسرور (12 تیر)،  نوید اربابیان (14 تیر)، گروه ضرب و فوت به سرپرستی داریوش صالح پور (۱۹ تیر)، گروه پلاستیکا به سرپرستی امیراشکان غلامی (21 تیر)، سعید مبینی (2 مرداد)، گروه سبحان به سرپرستی سبحان اکرامی (4 مرداد)، گروه چاربرج  به سرپرستی داریوش صالح پور (16 مرداد)، گروه وهاران به سرپرستی مهرداد زرینی (21 مرداد)، گروه حافظ به سرپرستی میرفرساد ملک‌نیا ( 23 و 24 مرداد)، گروه حنانه به سرپرستی کامران همت‌پور (28 مرداد) و گروه پیل‌دم به سرپرستی ژوبین عسگریه (30 مرداد) از ساعت 20 تا 22 روی صحنه می‌روند و با مخاطبانشان دیدار خواهند کرد و بخشی از درآمدشان را به هموطنانِ سیل‌زده کشور اختصاص می‌دهند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجراهای پنجمین فستیوالِ شب‌های موسیقی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند و یا با شماره‌های (09013717848 ـ 09213717848) تماس حاصل فرمایند.


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه