ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
جلوگیری از اجرا در مرکز خرید پالادیوم

ارکستر بادی پارس در سالن آموزشگاه پارس روی صحنه رفت

ارکستر بادی پارس به سرپرستی ناصر نظر، مدیریت رضا افشاری و رهبری حسین شریفی که قرار بود روز جمعه 31 خردادماه، نخستین اجرای عمومی‌اش را هم‌زمان با روز جهانی موسیقی در محوطه ورودی مرکز خرید پالادیوم برگزار کند که با جلوگیری از برگزاری، در سالن كنسرت آموزشگاه پارس طی دو سانس به روی صحنه رفت.
جلوگیری از اجرا در مرکز خرید پالادیومبه گزارش ریتم نو، نخستین اجرای عمومی ارکستر بادی پارس که قرار بود به جهت آشنایی مردم با سازهای بادی و فرهنگ‌سازی به‌صورت رایگان در محوطه ورودی مرکز خرید پالادیوم برگزار شود، تنها دقایقی مانده به شروع اجرا، به دلایل نامعلومی از برگزاری آن در این مرکز جلوگیری شد. به همین خاطر و به دلیل حضور پرتعداد و چشم‌گیر مردم، این اجرا بدون ساند چک در سالن كنسرت آموزشگاه پارس روی صحنه رفت تا علاقه‌مندان از تماشای این اجرا بی‌بهره نماند.
ارکستر بادی پارس متشکل از جوانان مستعد در عرصه موسیقی است که روز گذشته نخستین اجرای خود را تجربه کردند و باوجود عدم ساند چک در سالن کنسرت آموزشگاه پارس، توانستند رضایت حداکثری مردم را به دست بیاورند.

جلوگیری از اجرا در مرکز خرید پالادیوم

تک‌نوازی‌ها و اجرای قطعات ریتمیک با دقت بسیار حسین شریفی رهبر ارکستر از مهم‌ترین خصوصیات اجرای جمعه این ارکستر بود که بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
همچنین پرهام علیزاده به‌عنوان خواننده مهمان این ارکستر را در یک قطعه همراهی کرد.
حسین شریفی با این ارکستر ماه‌ها به‌صورت فشرده تمرین کرده بود و قرار است به‌زودی در سالن‌های بزرگ‌تر اجرایی را روی صحنه ببرد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه