ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
آلبوم فرواگ سی خرداد منتشر می‌شود

رونمایی از پسر مهران مدیری و آلبوم رسمی‌اش

فرواگ نام هنری پسر مهران مدیری ست که به‌زودی نخستین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «نام من عشق است ...» روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.
رونمایی از پسر مهران مدیری و آلبوم رسمی‌اشبه گزارش خبرنگار ریتم نو، فرهاد مدیری بانام هنری فرواگ که تاکنون سه قطعه به نام‌های "خاطره"، "گل لاله لاله" و "نام من عشق است" به انتشار رسانده است، روز پنج‌شنبه 30 خردادماه سال جاری نخستین آلبوم رسمی‌اش را منتشر می‌کند و این اثر در تمامی فروشگاه‌های فرهنگی و هنری قابل تهیه خواهد بود.
فرواگ که با انتشار ویدیو خلاقانه قطعه "گل لاله لاله" توانست دلِ خیلی از مخاطبان موسیقی را به دست بیاورد و توجه هنرمندان و هواداران موسیقی فولکلور را نیز جلب کند، به‌زودی طی مراسمی از آلبوم خود رونمایی می‌کند.
«نام من عشق است ...» که برای عنوان نخستین آلبوم رسمی فرواگ برگزیده‌شده، نامِ دومین قطعه‌ای است که طرفداران این خواننده از او در فضای رسمی شنیده‌اند.
بسیاری حضور فرهاد مدیری در عرصه موسیقی و موفقیت چشمگیرش با انتشار تنها سه قطعه را در سایه نامِ پدرش می‌دانند، البته که پسر مهران مدیری بودن در این امر بی‌تأثیر نیست اما او با انتخاب نامِ هنری «فرواگ» سعی کرد تا حدودی از "مدیری" بودنش استفاده نکند و به مخاطبانش این اجازه را بدهد تا بدون در نظر گرفتن اینکه او کیست! آثارش را بشنوند. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ فرواگ توانسته است با انتشار سه آهنگ و یک موزیک ویدیوی بهارانه و سرسبز که روی قطعه "گل لاله لاله" ساخته‌شده بود، نظر مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند.
گفتنی است که فعالیت فرهاد مدیری به انتشار همین چند اثر بازنمی‌گردد بلکه او از سال‌ها پیش فعالیتش در عرصه موسیقی را آغاز کرده و علاوه برساخت موسیقی مجموعه‌های مرد دو هزارچهره، قهوه تلخ و شوخی کردم، انتخاب بخش زیادی از موسیقی‌های این مجموعه‌ها را بر عهده داشته است.
مراسم رونمایی آلبوم «نام من عشق است ...» با صدای فرواگ به‌زودی برگزار می‌شود و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید:
انتشار کلیپ اکتیو، شاد و بهارانه "گل لاله لاله" با صدای فرواگ
نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه