ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
دل نوشته و جزئیات جدیدترین آلبوم امیرعباس گلاب منتشر شد

قله، تعبیر یک رویاست

امیرعباس گلاب خواننده و آهنگسازی که بیش از یک دهه از فعالیتش در عرصه موسیقی پاپ می‌گذرد، دل نوشته‌ای را برای انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش بانام «قله» منتشر کرد.
قله، تعبیر یک رویاست/ تقدیم آهنگی به تتلوبه گزارش خبرنگار ریتم نو، امیرعباس گلاب خواننده‌ای که با تیتراژ سریال پربیننده ستایش در سال 87 به مخاطبان معرفی شد حالا پس از گذشت بیش از یک دهه از فعالیت و انتشار تک آهنگ‌هایی موفق، قرار است نخستین آلبوم رسمی‌اش را به تهیه‌کنندگی مهیار ضمیری روانه بازار موسیقی کشور کند.
این آلبوم بانام «قله» که نسخه دیجیتالش از امروز بر روی سایت بیپ تونز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و نسخه فیزیکی آن از روز چهارشنبه منتشر می‌شود، نخستین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب محسوب می‌شود.
آلبوم «قله» دارای چهارده قطعه به نام‌های دعوا، قله، بهم خندید، دیدار آخر، خوش بینم، رفیق راه، کجای دنیایی، روزهای دلخوری، بازی آخر، چشم سیاه، فقط برو، تو از کجا پیدات شد، خاک طلایی و خوش بینم (نسخه پیانو) از سروده‌های علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز، پریسا سیر، پریا صوفی پور، محمد کاظمی، علی آذر، حسین غیاثی و زهرا عاملی است و امین قباد، بابک زرین، امین قباد، معین راهبر و امیرعباس گلاب آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشتند که توسط مهیار رضوان، یاسین ترکی، نوید سپهر، سعید شمس، بهتاش زرین، حامد حسینی، علی دینه و امیر محمدی تنظیم‌شده است.
همچنین محمد فلاحی و فرشاد حسامی میکس برخی از قطعات را عهده‌دار بوده است و نوازندگانی همچون کیان دارات، عرفان قوی قلب، هومن نامداری، یاسین ترکی، فیروز ویسانلو، رضا تاجبخش، پدرام فریوسفی، علیرضا ثنایی، بابک کوهستانی، مهیار رضوان، آرین قیطاسی، حامد دهقانی در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند و بهناز حکیم، رضوان حسینی راد و امین قباد به‌عنوان همخوان حضور دارند.
امیرعباس گلاب برخی از قطعات آلبومش را به چهره‌های شناخته‌شده تقدیم کرده است.
امیرعباس گلاب با انتشار تیزری از آلبوم قله، دل نوشته‌ای را در توصیف نخستین اثر رسمی خود نوشت.
در متن او آمده است: «من و خیلیای دیگه موسیقی رو با آلبوم‌هاش شناختیم و با دیدن آلبوم‌ها توو فروشگاه‌ها یا خونه‌هامون، بیشتر عاشق موزیک شدیم! انتشار آلبوم از همون زمان اومد توو لیست رویاهای من. این رویا برای من بیستم خرداد نود و هشت، تعبیر می‌شه. من خودم روی دامنه‌م و شایدم ته دره اما اسم آلبومم رو گذاشتیم قله.  ترجیح می‌دم بعد از انتشار این آلبوم، اول شما در موردش حرف بزنین و بعد، خودم از نظرات شما درس بگیرم و اونارو تکرار کنم! علی‌الحساب ممنونم از همه هنرمندایی که برای تولید آلبوم قله زحمت کشیدن. یه تشکر بزرگ هم دارم از دکتر مهیار ضمیری رفیق و برادر عزیزم که کار سخت تهیه‌کنندگی آلبوم رو انجام داد و دوستانم در موسسه اکسیر نوین خصوصاً دوست بزرگوارم رضا خانزاده عزیز و همینطور حمیدرضا روزبهانی مهربون. که باعث شدن من به یکی از آرزوهای بزرگ زندگیم برسم.
نسخه دیجیتالی آلبوم قله از ساعت دو بعدازظهر روز دوشنبه و نسخه فیزیکی آلبوم از روز چهارشنبه منتشر می‌شه. نمی‌گم حمایت کنین چون مطمئنم که حمایت می‌کنین! آرزو می‌کنم این آلبوم بتونه به خاطرات خوبتون راه پیدا کنه. همیشه برام مثل هیشکی نمی مونین! خیلی هم عشقین!»


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه