ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
برای اجرای تابستانی در کاخ سعدآباد تهران

کنسرت «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی برای چهارمین بار تمدید شد

کنسرت «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» برای چهارمین بار تمدید شد. اجراهای این خواننده با قطعات پروژه با من بخوان که اردیبهشت امسال طی هفت شب در تالار وحدت تهران برگزار و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، این بار در کاخ سعدآباد روی صحنه می‌رود.
کنسرت «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی برای چهارمین بار تمدید شدبه گزارش ریتم نو، علیرضا قربانی و اعضای ارکسترش طی روزهای چهارم تا ششم تیرماه در ایوان عطار مجموعه سعدآباد تهران دوباره با دوستداران خود دیدار و قطعات جدیدشان با موسیقی «حسام ناصری» را اجرا کنند. فروش بلیت‌های این اجراها از صبح روز یکشنبه هجدهم خرداد از طریق سایت «ایران کنسرت» آغاز می‌شود.
چهارمین تمدید پروژه با من بخوان در حالی روی صحنه خواهد رفت که هم‌زمان با آغاز بلیت‌فروشی این برنامه قرار است نسخه اصلی قطعه «بوی گیسو» با صدای علیرضا قربانی و موسیقی حسام ناصری از این پروژه منتشر شود. همچنین طی روزهای آینده احتمالاً یک موزیک ویدئو و چند ویدئوی کوتاه مرتبط با اجراهای با من بخوان منتشر شود. از سوی دیگر یک مستند هم از روند شکل‌گیری و اجرای قطعات این مجموعه تهیه‌شده است که این مستند هم به‌زودی منتشر می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه