ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
آغاز پيش فروش آلبوم «قله»

امیرعباس گلاب شناسنامه‌دار می‌شود

نخستین آلبوم رسمی امیرعباس گلاب خواننده موسیقی پاپ کشور با عنوان «قله» به‌زودی منتشر می‌شود و پیش‌فروش این اثر از روز گذشته آغازشده است.
امیرعباس گلاب شناسنامه‌دار می‌شودبه گزارش خبرنگار ریتم نو، امیرعباس گلاب که تاکنون با انتشار تک آهنگ‌های متعدد توانسته است نظر مخاطبان موسیقی پاپ را به خود جلب و اجراهای متعددی را در تهران و شهرستان برگزار کند، قرار است نخستین آلبوم رسمی خود را به انتشار برساند.
آلبوم «قله» با صدای امیرعباس گلاب دارای چهارده قطعه از سروده‌های علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز و محمد کاظمی است و در بخش آهنگسازی، علاوه بر خود این خواننده، چهره‌هایی همچون  معین راهبر، امین قباد و بابک زرین نیز حضور دارند.
همچنین کیان دارات، یاسین ترکی، فیروز ویسانلو و بابک کوهستانی به‌عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.
این خواننده که تاکنون هیچ آلبومی را منتشر نکرده بود حالا با انتشار نخستین آلبومش که به‌نوعی شناسنامه کاری هر هنرمند است، دارای شناسنامه می‌شود.
امیرعباس گلاب که پیش‌ازاین تک آهنگ‌های موفقی را منتشر کرده، قرار است نخستین آلبوم رسمی‌اش را به انتشار برساند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بیپ تونز این اثر را پیش‌خرید کنند.
گفتنی است، این خواننده که هم‌اکنون برای ضبط موزیک ویدیوی جدیدش در هندوستان به سر می‌برد، ۲۵ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس به روی صحنه می‌رود.

نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه