ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
ماراتن خوانندگان و گروه‌های موسیقی

بازار کنسرت‌ها رونق می‌گیرد

پایان ماه مبارک رمضان را می‌توان شروع ماراتن خوانندگان و گروه‌های موسیقی دانست چراکه بازهم چراغ این هنر که حالا به یک صنعت تبدیل شده، قرار است روشن و بازار کنسرت‌ها داغ شود و رونق بگیرد.
بازار کنسرت‌ها رونق گرفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو، علی زندوکیلی، آرش و مسیح، ایوان بند، فرزاد فرزین، محسن ابراهیم زاده، احسان خواجه امیری، کاکوبند، هوروش بند، مهدی جهانی، امید حاجیلی، بابک جهانبخش، چارتار، علیرضا طلیسچی، فریدون آسرایی و امیرعباس گلاب ازجمله خوانندگان و گروه‌هایی هستند که برنامه کنسرت‌هایشان را اعلام و بلیت‌فروشی‌شان را آغاز و به‌نوعی در این ماراتن شرکت کرده‌اند.
برخی از خوانندگان قرار است با انتشار کارهای جدید به دیدار مخاطبانشان بروند و برخی دیگر با کنداکتور همان کنسرت قبلی‌شان روی صحنه می‌روند البته برخی چهره‌های جدید و قدیمی عرصه موسیقی پاپ کشور نیز جایشان در این لیست خالی ست چراکه هنوز هیچ برنامه‌ای از آن‌ها برای بعدازاین ایام اعلام‌نشده است و برخی دیگر هم فعلاً به چند اجرا در شهرستان‌ها اکتفا کرده‌اند و هنوز مشخص نشده که چه زمانی روی استیج‌های تهران دیده خواهند شد.


علی زند وکیلی با «روسری آبی» در میلاد
علی زند وکیلی که چندی پیش موزیک ویدیوی «روسری آبی» را منتشر کرد، جزو اولین خوانندگانی ست که پس از ایام ماه مبارک رمضان به روی صحنه می‌رود. این خواننده قرار است 20 خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.
گفتنی است کنسرت علی زندوکیلی 20 خردادماه سال جاری در دو سانس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکت مراجعه کنند.

ایران‌گردی آرش و مسیح با برگزاری تور کنسرت‌ها
آرش و مسیح که این روزها جزو خوانندگان محبوب موسیقی پاپ کشور محسوب می‌شوند و آخرین اجرای پایتختشان را 10 و 11 اردیبهشت‌ماه روی صحنه بردند؛ قرار است 22 خردادماه سال جاری در میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران مجدداً با مخاطبانشان دیدار کنند و یک‌شب خاطره‌انگیز دیگر را برای هوادارانشان رقم بزنند. بلیت‌فروشی اجرای تهران برادران عدل پرور در دو سانس 19:45 و 22:25 از روز گذشته بر روی سایت «آراد کنسرت» آغاز و تاکنون استقبال خوبی از آن شده و تعداد محدودی بلیت باقی‌مانده است.
این دو برادر همچنین قرار است اجراهایی را در جزیره کیش (آبنمای موزیکال)، بوشهر (تالار لیان)، خورموج (تالار فیروزه)، سیرجان (سالن امام علی) و کرمان (سالن تلاش) به ترتیب در تاریخ ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۳ و ۲۴ خردادماه برگزار کنند.

 ایوان بند با «چهل گیس» به برج میلاد می‌آید
ایوان بند که با قطعه «عالیجناب عشق» به یکی از گروه‌های مطرح موسیقی پاپ تبدیل شد و چندی پیش موزیک ویدیوی قطعه «زیبای من» را منتشر کرد، قرار است به‌زودی قطعه «چهل گیس» را به انتشار برساند و در 26 خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.
این گروه موسیقی همچنین کنسرت‌هایی را در تاریخ‌های 24 و 30 خردادماه به ترتیب در سالن همایش خلیج‌فارس شهریار و تالار ترنج کنگان برگزار خواهد کرد.
بلیت کنسرت تهران این گروه از طریق سایت تیکت و بلیت دیگر کنسرت‌ها از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

خاطره بازی فرزاد فرزین در میلاد نمایشگاه
فرزاد فرزین که اواخر اردیبهشت‌ماه تور کنسرت عاشقانه‌هایش را برای نخستین بار در لندن و منچستر روی صحنه برد، قرار است کنسرت «نوستالژی 3» را پنجشنبه 23 خردادماه سال جاری در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند که قطعات اجرایی در این کنسرت شامل قطعات قدیمی و نوستالژیک به همراه قطعات جدیدتر فرزین است. همچنین علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت «نوستالژی 3» فرزاد فرزین می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
این خواننده همچنین قرار است ۲۰ خردادماه در تالار مجلل تخت جمشیدِ ساوه کنسرتی روی صحنه برود.

محسن ابراهیم زاده از اروپا تا تهران
محسن ابراهیم زاده که بی‌سروصدا راه موفقیت را در پیش‌گرفته و اکنون یکی از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ کشور محسوب می‌شود و پیش‌ازاین نیز کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده، قرار است 25 و 31 خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رود. این در حالی ست که کنسرت 25 خردادماه این خواننده با استقبال مخاطبان سولد اوت شده است.
این خواننده که چندی پیش قطعه «وابستگی» تیتراژ سریال نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» را منتشر کرد، به همراه مهدی کرد (مدیر گروه) و اعضای ارکسترش، هم‌اکنون در حال برگزاری تور اروپای خود در کشورهای هلند، آلمان و انگلستان است که تا 19 خردادماه ادامه خواهد داشت.
ابراهیم زاده همچنین قرار است، 30 خردادماه سال جاری اجرایی را در سینما چمرانِ کرج برگزار کند و بلیت‌های این اجراها از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

سورپرایز احسان خواجه امیری برای مخاطبانش
احسان خواجه امیری با اعلام تاریخ تازه‌ترین کنسرت خود در پایتخت، خبر از همکاری‌اش با شرکت فرهنگی هنری ققنوس به مدیریت حسین توتونچیان داد.
خواننده آلبوم «شهر دیوونه» همچنین از اجرای قطعات جدیدی که تاکنون آن‌ها را اجرا نکرده بود خبر داد و قرار است قطعه جدیدی را نیز پیش از انتشار، در کنسرت برای نخستین بار به اجرا دربیاورد و مخاطبانش را با این قطعه سورپرایز کند.
احسان خواجه امیری که این روزها مشغول تمرین برای کنسرت خود است، 21 خردادماه سال جاری طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با اجرای قطعات جدید روی صحنه خواهد رفت که بلیت‌های این اجرا از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

کاکوبند و کنسرتی برای "موزیک بازها"
کنسرت کاکوبند ۲۷ خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. کنسرتی که بیشتر مخصوص به‌اصطلاح "موزیک بازها" ست قرار است طی دو سانس روی صحنه برود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیکت مراجعه کنند.

هوروش بند محبوب اما دو اجرا
هوروش بند به خوانندگی مهدی دارابی ازجمله گروه‌های مطرح موسیقی پاپ کشور، قرار است 25 خردادماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میلاد تهران به روی صحنه برود.
این گروه که آخرین قطعه‌شان بانام «دلم پریشونه» را اواخر فروردین‌ماه به انتشار رسانده، کنسرت‌هایشان را از جزیره کیش آغاز می‌کند و قرار است کنسرتی را 16 خردادماه سال جاری در مجموعه آوای خلیج‌فارس جزیره کیش برگزار کند.
گفتنی است؛ بلیت‌فروشی این کنسرت‌ها در سایت ایران کنسرت انجام می‌شود.

مهدی جهانی و هواداران تازه
مهدی جهانی که با انتشار آهنگ و موزیک ویدیوی «بخواب دنیا» توانست دلِ هوادارانش را به دست بیاورد و مخاطبان تازه‌ای را جذب کند، پس از انتشار تازه‌ترین قطعه خود بانام «اگه بودی»، قرار است 28 خردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه برود و شب عاشقانه دیگری را رقم بزند.
گفتنی است، کنسرت مهدی جهانی 28 خردادماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

امید حاجیلی و یک انفجار دیگر
امید حاجیلی که کنسرت‌هایش به بمب انرژی معروف است، یکم تیرماه با مخاطبانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران دیدار می‌کند. او درباره اجرای تهران و دیگر شهرستان‌ها گفت: «فعلاً انفجار تهران را داشته باشیم تا دیگر شهرها را اعلام کنیم»
کنسرت امید حاجیلی یکم تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
حاجیلی همچنین نوید انتشار قطعه‌ای جدید را به هوادارانش داد.

بابک جهانبخش از تغییرات جدید تا انتشار دو تک آهنگ احساسی و شاد
بابک جهانبخش که قرار است 5 تیرماه سال جاری کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند، از تغییراتی خبر داد که اجرایش را متفاوت خواهد کرد.
جهانبخش همچنین، خبر از انتشار دو تک آهنگ جدید در خرداد و تیرماه سال جاری داد که یکی از این قطعات فضایی شاد و دیگری فضایی احساسی دارد.
کنسرت بابک جهانبخش ۵ تیرماه سال جاری طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و این خواننده پیش از آن، 18 خردادماه در آمفی‌تئاتر ذوب آهنِ شاهرود به روی صحنه خواهد رفت که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این اجراها می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

چارتار یک اجرا و چند درخواست
گروه چارتار که قطعات «آوازه خوان» و «صدایم بزن» را اواخر فروردین‌ماه امسال منتشر کرد، قرار است دهم تیرماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه برود.
بسیاری از طرفداران این گروه موسیقی از آن‌ها درخواست کردند که اجرایی را پس از اتمام امتحانات کنکور برگزار کنند. همچنین مخاطبانی از شهرهایی چون شیراز و اهواز خواستار برگزاری کنسرت در این شهرها توسط گروه چارتار شدند اما این گروه فعلاً قرار است در دهم تیرماه به دیدار هوادارانش در تهران برود.
گفتنی است، علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این دو سانس می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

آغاز ایران‌گردی علیرضا طلیسچی و بازگشت به پایتخت
علیرضا طلیسچی که پیش از ماه رمضان با مخاطبانش در تهران دیدار کرده بود، قرار است 12 تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.
این خواننده که از انتشار قطعه جدید خود بانام «من سختگیرم» خبر داده بود، اکنون فقط برنامه برگزاری اجراهایش را مشخص کرده و مخاطبانش بی‌صبرانه منتظر انتشار تازه‌ترین ساخته او که دموی آن را شنیده‌اند، هستند.
طلیسچی همچنین ۱۷ خردادماه در تالار شهر جزیره کیش، 19 و 20 خردادماه در تالار انتظار کرمانشاه و ۳۰ خردادماه در سالن سینما قدس سیرجان به روی صحنه خواهد رفت.
بلیت‌های تمامی کنسرت‌های این خواننده بر روی سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

فریدون آسرایی و اجرایی دیگر
فریدون آسرایی که به‌تازگی تیتراژ برنامه دعوت بانام «شب روشن» را خوانده، قرار است 12 تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود و با اجرای منتخبی از قطعات جدید و قدیمی‌اش با مخاطبان خود دیدار کند.
 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت که در دو سانس برگزار می‌شود می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

امیرعباس گلاب از بمبئی تا تهران
امیرعباس گلاب که عازم هندوستان شده و این روزها برای ضبط موزیک ویدیوی خود در بمبئی به سر می‌برد، قرار است 25 تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود و کنسرتی را طی دو سانس برگزار کند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که امیرعباس گلاب علاوه بر شروع تور کنسرت‌هایش می‌خواهد چند قطعه و موزیک ویدیو را به انتشار برساند.
همچنین انتشار ویدیویی کوتاه از امیرعباس گلاب در کنار کودکان هندی با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
گفتنی است، بلیت‌فروشی کنسرت امیرعباس گلاب در سایت اکسیر کنسرت آغازشده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت اقدام کنند.


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
تقویم هنری ادامه