ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نیما رئیسی تمرین کنسرتش را در حضور دوستانش برگزار کرد

رونمایی از آثار آقای بازیگر

نیما رییسی از چهره‌های شناخته‌شده بازیگری و گویندگی که چندی ست به‌صورت جدی فعالیتش در عرصه خوانندگی را شروع کرده است؛ جمعه دهم خردادماه با رونمایی از دو موزیک ویدیو جدید خود، خبر از برگزاری کنسرتی در تیرماه سال جاری داد.
رونمایی از آثار آقای بازیگربه گزارش خبرنگار ریتم نو، نیما رییسی که پیش‌ازاین  در اسفندماه سال گذشته؛ اولین کنسرتش را در تالار وحدت اجرا کرده بود، با برگزاری اجرایی خصوصی در حضور چهره‌های مطرح عرصه هنر و اصحاب رسانه؛ از دو موزیک ویدیو خود بانام‌های «آسمان آبی» و «فانوس ماه» رونمایی کرد.
رییسی قبل از شروع برنامه از درگذشت خواهر سینا ذکایی که رهبر ارکستر گروه نیما رییسی و یکی از نوازندگان و آهنگسازان مطرح موسیقی کشور است خبر داد و گفت: سینا شب گذشته خواهر عزیزش را از دست داد و به همین دلیل می‌خواستیم اجرای امشب را لغو کنیم که با مخالفت او مواجه شدیم و از ما خواست که اجرای امشب را به روی صحنه ببریم، سینا در این مدت برای من و گروه زحمت‌های زیادی کشیده و جای او امشب خالی است.
این بازیگر- خواننده در ادامه درباره برگزاری کنسرت خود توضیح داد: تیرماه امسال کنسرت دیگری را برگزار خواهیم کرد و اجرای امشب تمرینی برای کنسرت‌های رسمی ما است و خیلی خوشحالم که حاضران در سالن امشب شریک تمرین کنسرت ما هستند.
در ادامه نیما رییسی با همراهی گروهش، قطعات «گل سنگم»، «شانه»، «جام مدهوشی»، «سیاه چومه»، «آسمان آبی»، «فانوس ماه» و «مهتاب» را اجرا کرد. همچنین از دو موزیک ویدیویی «آسمان آبی» و «فانوس ماه» رونمایی شد.
نیوشا بریمانی، فرزاد حسنی، علیرضا آرا، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، هدایت هاشمی، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علیرضا اولیایی، گلچهر دامغانی، بهار ارجمند، کوروش سلیمانی، شیوا ابراهیمی، امیرعلی نبویان، پوریا شکیبایی، محمد مرکبیان، حسین علیشیری، حمید صمدی و داود رحمت اللهی تعدادی از هنرمندان این اجرا بودند.
همچنین فروغ فضلی، امین قیاسی، مازیار احمدپور،‌سروش عمومی، مهسا لواسانی، کیمیا نیکپور و مهرداد حامدی اعضای گروه نیما رییسی بودند.


نویسنده : شایان رسول زاده | عکس: آزاده ابوالقاسمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه