ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

شروع دوباره رامتین با «بخند»

رامتین غروی جدیدترین اثر خود با عنوان «بخند» را در همکاری با بهروز پایگان منتشر کرد.
شروع دوباره رامتین با «بخند»به گزارش ریتم نو، غروی که از انتشار آلبوم پرستاره‌اش با نام «پس از این نقطه‌چین» به دلیل تصمیم صاحب‌امتیاز اثر، جا ماند، با انتشار قطعه «بخند» به عرصه موسیقی بازگشت.
 تهیه‌کننده آلبوم «پس از این نقطه چین» باوجود پرداخت تمام هزینه‌های آلبوم پرستاره و گران‌قیمت، آن را روانه بازار موسیقی کشور نکرد و همین تصمیم تهیه‌کننده به دلایل نامعلوم، موجب قطع همکاری‌شان و عدم فعالیت رامتین غروی در دو سال گذشته شد؛ اما اکنون رامتین غروی با انتشار آهنگ بخند به عرصه موسیقی بازگشته است تا شروع تازه‌ای را در کارنامه هنری‌اش رقم بزند.
بهروز پایگان که پیش‌ازاین هم مدیریت هنری آلبوم غروی را بر عهده داشته، تنظیم قطعه «بخند» را نیز عهده‌دار بوده و پیمان حیات داودی ترانه‌سرای این اثر است.
همچنین علی جعفری پویان، مهرداد عالمی، مازیار احمد پور و مجید برومند به‌عنوان نوازنده در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ کار را انجام داده است.
گفتنی است، رامتین غروی از خوانندگان راک کشور، تحصیلات آکادمیک موسیقی را در دانشکده موسیقی «وارونژ» روسیه فراگرفته و در همان زمان با بهروز پایگان نیز آشنا شده است.
در ادامه می‌توانید قطعه «بخند» با صدای رامتین غروی را از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: رامتین غروی بخند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه