ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یک کمای دیگر در راه

دوره ممنوع الفعالیت بودن حمید عسکری به پایان رسید

حمید عسکری خواننده جوان کشورمان پس از چهار ماه عدم حضور در عرصه موسیقی، بار دیگر مجاز به فعالیت قانونی و برگزاری کنسرت شد.
دوره ممنوع الفعالیت بودن حمید عسکری به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، حمید عسکری که ظاهراً به دلیل تک‌خوانی یکی از بانوان نوازنده گروهش در آخرین کنسرتش در برج میلاد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به برگزاری کنسرت تا اطلاع ثانوی نبود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از برطرف شدن این مشکل خبر داد. وی ضمن عذرخواهی از مخاطبان خود به علت غیبت طولانی و ابراز علاقه به آن‌ها، خبر از تولید آثاری با تیمی جدید داد. حمید عسکری از اینکه بار دیگر می‌تواند با هوادارانش هم‌صدا شود، ابراز خوشحالی کرد و همچنین به دل‌تنگی برای استیج، عشق خود به هم‌وطنان و سرزمینش و عدم تمایل به ترک ایران اشاره کرد.
 رضا عسکری مدیر برنامه‌های حمید عسکری درباره فعالیت‌های این خواننده در مدت ممنوع الفعالیت بودن به ریتم نو گفت: "این روزها مشغول کار بر روی آلبوم «کما 4» بودیم که قرار بود قبل از نوروز منتشر شود. در این چهار ماه تغییراتی در قطعات آن و اعضای گروه دادیم تا آلبوم کامل شود. چند تک آهنگ را پس از ماه رمضان منتشر می‌کنیم و سپس به سراغ دریافت مجوز آلبوم می‌رویم. احتمالاً آلبوم «کما 4» سه یا چهار ماه دیگر انتشار خواهد یافت."
او درباره این همکاران جدید گفت:"فعلاً نمی‌توانم اسمی از عوامل تولید آلبوم ببرم. چون روند کار تهیه آلبوم هنوز به پایان نرسیده و ممکن است افرادی به ما اضافه شوند یا افرادی که در حال حاضر با ما هستند، تغییر کنند."
عسکری همچنین از اشتیاق گروه برای بازگشت روی صحنه گفت:" کنسرت‌های تهران و دیگر شهرستان‌ها بعد از ماه رمضان و احتمالاً در مردادماه در برج میلاد اجرایی خواهیم داشت. در حال حاضر در حال مذاکره برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هستیم و به‌محض قطعی شدن تاریخ‌ها، آن‌ها را اعلام‌ خواهیم کرد."


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
amir h
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
سلطان موسيقي ايران حميد عسكري
تقویم هنری ادامه