ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با همکاری شرکت اکسیر نوین برگزار شد

اختتامیه دومین دوره «صدای من ترانه تو» با حضور امیرعباس گلاب و بابک مافی

اختتامیه دومین دوره برنامه «صدای من ترانه تو» با حضور امیرعباس گلاب و بابک مافی برگزار و دو ترانه از چهره‌های جدید عرصه ترانه برای اجرا توسط این خوانندگان انتخاب شد.
اختتامیه دومین دوره «صدای من ترانه تو» با حضور امیرعباس گلاب و بابک مافیبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کانون ادبی زمستان که هر هفته، نشست تخصصی نقد و بررسی ترانه با عنوان «ترانه آواز» و «در آستانه» را برگزار می‌کند، عصر روز دوشنبه اختتامیه دومین دوره «صدای من ترانه تو» که از مجموعه برنامه‌های «ترانه آواز» است را با حضور دو خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور برگزار کرد.
این برنامه با مدیریت سجاد عزیزی آرام و همکاری شرکت اکسیر نوین برگزار و در این دوره نزدیک به دو هزار اثر از سوی ترانه‌سرایان سراسر کشور برای امیرعباس گلاب و بابک مافی ارسال و از بین ده اثر برای امیرعباس گلاب و یازده اثر برای بابک مافی از سوی داود رحمت‌اللهی انتخاب شد.

اختتامیه دومین دوره «صدای من ترانه تو» با حضور امیرعباس گلاب و بابک مافی

در بخش دیگری از این برنامه، ترانه‌سرایان منتخب ترانه‌هایشان را خواندند که از سوی داوران برنامه (حسین متولیان، داود رحمت‌اللهی، امیرعباس گلاب، بابک مافی و فردین ناجی) مورد نقد و بررسی قرار گرفتند و در پایان ترانه شروین رحیم زاده برای صدای گلاب و ترانه زهرا زوار برای صدای مافی انتخاب شد و این دو خواننده قرار است در آینده این ترانه‌ها را اجرا کنند تا فرصتی برای حضور ترانه‌سرایان جوان و مستعد باشد.

اختتامیه دومین دوره «صدای من ترانه تو» با حضور امیرعباس گلاب و بابک مافی

گفتنی است، در این برنامه نیز به تدارک کانون ادبی زمستان و با حضور عوامل شرکت اکسیر نوین تولدی برای محمدرضا خانزاده ترتیب داده شد و در پایان فردین ناجی و علی دیباج ترانه‌های معروف خود را برای حاضران در سالن اجرا کردند.

عکس‌های بیشتر را اینجا ببینید:
نویسنده : شایان رسول زاده
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه