ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
آیا با كامنت بیشتر، می‌توان در ایران کنسرت داد؟

دست‌وپا زدن تتلو و تهیه‌کننده‌اش برای دیده شدن

امیر تتلو که دنبال کنندگان صفحه اینستگرامش به یک‌میلیون نفر هم نمی‌رسد؛ با کمک مدیر برنامه‌هایش در تلاش است تا رکورد بیشترین کامنت را از آن خود کند و با این کار به مسئولان بگوید بیشترین طرفدار را دارد و باید در ایران کنسرت بدهد.
دست‌وپا زدن تتلو و تهیه‌کننده‌اش برای دیده شدنبه گزارش خبرنگار ریتم نو، اوایل اردیبهشت‌ماه امسال بود که پایگاه خبری ریتم نو، با انتشار اینفوگرافیکی، آماری جامع از تعداد پخش آهنگ‌ها در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مهم و مرجع، تعداد فالوورها و کامنت های خوانندگان عرصه موسیقی پاپ در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه در اینستگرام را منتشر کرد؛ شاخصه‌هایی که به شاخصه‌های عمده‌ای در مقایسه آرتیست‌ها با یکدیگر تبدیل‌شده است. 
پس‌ازاین گزارش پرمخاطب، جنجال‌هایی بر سر بالا بردن تعداد فالوور، لایک، کامنت و ... در بین برخی چهره‌ها به راه افتاد تا بتوانند ثابت کنند که آن‌ها از دیگر چهره‌ها، پیشی گرفته‌اند، یکی از چهره‌هایی که می‌توان به آن اشاره که کرد امیر مقصودلو یا همان امیر تتلوست!
تتلو را نمی‌توان مشخصاً یکی از چهره‌های پاپ دانست اما او که روزی بیشترین دنبال کننده اینستگرام را داشت به دلیل بی‌احترامی‌اش به بانوان، دیگر نتوانست این عنوان را یدک بکشد و صفحه او توسط اینستاگرام بسته شد و تتلو به نقطه صفر این صفحه اجتماعی رسید!
حالا پس از ورود دوباره امیر تتلو به اینستگرام، وحید علوی (مدیر برنامه و تهیه‌کننده او) کمپینی به راه انداخته و از مخاطبان تتلو خواسته است تا هرکدام با گذاشتن بیشترین کامنت، رکورد بالاترین کامنت خوانندگان را برای تتلو ثبت کنند.
تقریباً شش روز پیش بود که وحید علوی با گرفتن عکسی از آخرین پست صفحه محسن یگانه در خطاب به طرفداران تتلو نوشت که چرا تتلیتیا به‌جای اینکه حواسشان به صفحه خواننده موردعلاقه‌شان باشد و آمار لایک، بازدید و کامنت او را بالا ببرند، در صفحه خوانندگان دیگر ازجمله محسن یگانه فعالیت می‌کنند.
او از طرفداران تتلو خواست تا فکر و تلاششان بالا بردن آمار لایک، بازدید و کامنت امیر تتلو باشد تا او باز هم بتواند به یکی از صفحات پرمخاطب اینستگرام تبدیل شود.
امیر تتلو که حالا با سخنان جنجالی‌اش از شاخصه‌های محبوب بودن در میان مخاطبان جامانده است به کمک مدیر برنامه‌هایش تلاش می‌کند تا بتواند باز هم خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد و بتواند مجدداً به یکی از چهره‌های پرمخاطب این صفحه اجتماعی تبدیل شود اما او پیش‌ازاینکه تعداد فالوورهایش را بالا ببرد که حالا به یک‌میلیون فالوور هم نمی‌رسد دارد برای تبدیل‌شدن به صفحه پر کامنت اینستاگرام تقلا می‌کند.
مدیر برنامه‌های تتلو در ابتدا، کمپینی را با هشتگ "مسئولیت هر تتلیتی ده تا کامنت" آغاز کرد و نوشت: «همه تتلیتیا دیگه از امروز مسئولیت دارن مگر شما جزو تیم ما نیستید مگر شما امیر تتلو رو دوس ندارید از امروز دیگه همتون یه مسئولیت خیلی مهم دارید که امیر هر پستی گذاشت هر تتلیتی فقط ده تا کامنت زیر پستش بذاره فکر نکنم کار سختی باشه براتون ولی با این کارتون پرچم امیر بالا هست میبریم بالاتر و در آینده میبینید که ایشالله آمار کامنت‌ها از یک‌میلیون میگذره و رکورد میزنیم و به همه ثابت میکنیم که حق امیر هست که تو کشور خودش ایران کنسرت بزاره،ببینم چکار میکنید تتلیتیا...»
او پس از موفقیت نسبی‌اش در به راه‌اندازی کمپینی برای کامنت گذاشتن زیر پست‌های تتلو، با انتشار عکس و نوشته‌ای از طرفداران درخواست کرد که حالا هرکدام بیست کامنت زیر پست تتلو بگذارند: «تبریک میگم بهتون تتلیتیا،ماشالله به مسئولیت پذیری،ماشالله به همتون کور بشه کسی که چشم دیدن شما رو نداره،واقعا دست همتون درد نکنه رکورد کامنت‌های قبل زدیم و از ۴۰۰۰۰ هزار کامنت گذشتیم و یه مرحله رفتیم بالاتر امیدوار این اتحاد شما روز به روز قویتر بشه که رکورد کامنت ها از یه میلیون بره بالاتر بزودی،و از این به بعد ازتون خواهش میکنم که هر تتلیتی به‌جای ۱۰ تا کامنت ۲۰ تا کامنت بزاره هر پست ما میتوانیم... اگر کنسرت امیر رو تو ایران میخواین از این به بعد مسئولیتاتونو خوب انجام بدید.»
تتلو و مدیر برنامه‌هایش از احساسات هواداران دو آتیشه به‌نوعی سوء استفاده کردند تا با به راه انداختن جوی که اگر کامنت های تتلو به یک‌میلیون برسد، می‌تواند در ایران، کنسرت بدهد، هواداران را وادار کنند تا هرکدام بیشترین کامنت را بگذارند اما به‌راستی متر و معیار اجازه برگزاری کنسرت به یک خواننده تعداد کامنت های او در صفحه اینستگرام است؟!
جالب است بدانید آن‌قدر شور و هیجان بین تتلیتی ها زیاد شده است که کامنت های او حالا به 68 هزارتا رسیده است یعنی او در حال حاضر توانسته است تعداد کامنت های صفحه اینستاگرامش را بالا ببرد؛ البته پیش‌ازاین، بیشترین کامنت برای ماکان بندی‌ها ثبت‌شده بود اما این اعداد و ارقام، آن‌هم با به‌اصطلاح کلک‌های این‌چنینی چقدر می‌تواند به پیشرفت یک خواننده کمک کند؟ آن‌هم امیر تتلو که خیلی از پل‌های پشت سرش را خراب کرده است ...
شاید بهتر باشد امیر تتلو و مدیر برنامه‌هایش به‌جای اینکه تمرکزشان بالا بردن این اعداد و ارقام باشد؛ فکری به حال بهبود وضعیت و جایگاه اجتماعی او کنند ...
بازهم تأکید می‌کنم دنبال کنندگان صفحه امیر تتلو که روزی پرمخاطب‌ترین بود، به یک‌میلیون نفر هم نمی‌رسند و او تقلا می‌کند که بیشترین کامنت را از آن خود کند. کاش زمانی که وحید علوی داشت از طرفداران تتلو برای لایک کردن پست محسن یگانه ایراد می‌گرفت نگاهی به روند پیشرفت این خواننده می‌کرد که موزیک ویدیو بهت قول میدم او در یوتیوب از مرز 60 میلیون بازدید گذشته است.


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۴
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
چرا شما اطلاعات قدیم میدی؟!
امیر موقعی که چهار میلیون داشت کجا بودی ؟! و الان امیر کمتر از سه ماه این پیجو زده!و بزودی به یک میلیون هم میرسه تا چشمتون در بیاد! بعدشم ما تتلیتی ها برای چیزع دیگه کامنت میزاریم و کاری به رکورد نداریم! خیلی ها نمیدونن امیر اینستاگرام داره وگرنه امیر بیشتر از یک میلیون بود!منتظر تیک ابی باش
عبدالله پولادی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
امیر تتلو بهترینه
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
كجاي كاريد تيك ابي گرفت يك ميليون هشصد فالوور توپنج شش ماه وحالا ٦ميليون كامنت كه فكر كنم بيشترين كامنت باشه
Amir Boht
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
شما فقط قصد تخریب داری فعلا که هر دو هفته فالور های امیر تتلو داره ۱۰۰ هزار تا بهش اضافه میشه الان ۱.۸ میلیون فالور داره و یکی از پست هاش ۹ میلیون کامنت داره
تقویم هنری ادامه