ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

تقابل رضا یزدانی با حسین یاری در "از یادها رفته"

رضا یزدانی خواننده، آهنگساز و نوازنده، این شب‌ها از قاب تلویزیون به‌عنوان نقش اصلی سریال «از یادها رفته» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه یکم سیما ظاهرشده که روایت داستانش در دهه بیستم هجری می‌گذرد که خیلی‌ها معتقدند اساساً به تیپ و استایل یزدانی نزدیک و برای چهره‌ی او ساخته‌شده است و تجربه تازه او باعث شده تا بگویم یزدانی حالا دیگر نه‌فقط یک خواننده، آهنگساز، بلکه یک آرتیست است!
تقابل رضا یزدانی با حسین یاری در به گزارش خبرنگار ریتم نو، مسئله‌ای که پس از گذشت چهار قسمت از این مجموعه، داستان را برای مخاطبان جذاب کرده است، تقابل میان رضا یزدانی و حسین یاری در عشق به مهربانو با بازی هلیا امامی است. خیلی‌ها معتقدند یزدانی هم همانند مصطفی زمانی (فرهاد قصه شهرزاد) شانسی در مقابل حسین یاری ندارد ...
یزدانی دو سال از بهترین سال‌های زندگی‌اش را در نقش مهراد مستوفی بازی کرده و بااینکه او پیش‌ازاین هم تجربه بازیگری در سینما را داشته اما چیزی که کار او را سخت می‌کند آمدن به قاب جادویی تلویزیون با مخاطبان گسترده است آن‌هم در ماه مبارک رمضان که بازار سریال‌هایش برای تمام مردم گرم است و همه را دورهم جمع کند.
یزدانی تصمیم ندارد فعلاً درباره نقشش صحبت کند، شاید می‌خواهد قصه‌ی از یادها رفته جان بگیرد و سریال طرفدارانش را پیدا کند و قطعاً بازی پخت تر او نسبت به قسمت‌های اولیه دیده شود تا بعد درباره تجربه‌اش صحبتی را مطرح کند.
درحالی‌که بسیاری از اخبار پیرامون حضور بنیامین بهادری به‌عنوان مجری در برنامه ویژه ماه رمضان تلویزیون بود و همه رسانه‌ها درگیر حواشی او بودند، رضا یزدانی، بی‌سروصدا با نقش اصلی یکی از سریال‌های ماه رمضان به تلویزیون آمد تا نشان دهد یک آرتیست است! شاید هم دلیل عدم مخالفت با حضور یزدانی به‌عنوان چهره اصلی یک سریال پرمخاطب، تجربه پیشین او در زمینه بازیگری آن‌هم در سینما بوده است اما هرچه که بود یزدانی اکنون بازیگر و خواننده یک سریال پربیننده است که هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
با پخش قسمت نخست سریال «از یادها رفته» بسیاری از مخاطبان نتوانستند با بازی رضا یزدانی ارتباط خوبی برقرار کنند تا جایی که برخی از مخاطبان به این انتخاب اعتراض کردند و گفتند؛ چرا فکر می‌کنید رضا یزدانی بازیگر خوبی است؟!
یکی از مخاطبان در توئیتی نوشت: "بابا از حرصش کانال و عوض کرد و خوشی من با دیدن چهره رضا یزدانی در سریال شبکه یک پرپر شد! چرا نمی‌چسبید به همون کار خوانندگی‌تون آخه؟ زوره مگه همه بازیگر بشن؟"
یک کاربر توییتر هم‌نظر جالبی گذاشته بود که کنایه‌ای به سیاست‌های جدید صداوسیما داشت، او نوشت:"صداوسیما چرا داره ماستا رو میریزه تو قیمه ها … بازیگرا شدن مجری،خواننده ها شدن بازیگر و  ... "
خیلی‌ها هم که مخاطب صدای یزدانی هستند؛ فارغ از بازی او در این سریال، آهنگ این خواننده با نام «عشقت» را در صفحاتشان به اشتراک گذاشتند که نشان از موفقیت این قطعه می‌دهد و برخی هم جویای انتشار قطعه میانی قسمت چهارم این سریال شدند که چه زمانی پخش می‌شود و می‌توان گفت یزدانی توانسته با حضور در این سریال طرفداران جدیدی را هم جذب کند.
اما مهم‌ترین نظرات از پخش قسمت چهارم این سریال مطرح شد زمانی که مخاطبان متوجه تقابل رضا یزدانی با حسین یاری بر سر عشقشان «مهربانو» با بازی هلیا امامی شدند. برخی‌ها معتقدند که یزدانی در مقابل یاری هیچ شانسی ندارد همان‌طور که مصطفی زمانی در مقابل شهاب حسینی نداشت!
برخی طرفداران رضا یزدانی هم بین انتخاب او و حسین یاری در این تقابل مانده‌اند ... و همین موضوع باعث شده که مخاطبان از امشب منتظر دیدن قسمت جدید سریال باشند تا ببینند چه کسی پیروز این میدان است.
یزدانی که بیش از یک دهه از عشق خوانده است حالا با مهراد مستوفی در قد و قامت یک عاشق به قاب جادویی تلویزیون آمده است و باید دید در تقابل با حسین یاری (خسرو) پیروز می‌شود یا خیر!


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه