ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بعد از حمایت نوید محمدزاده از تتلو

اشکان دژاگه ویدیوی جدید یاس را به اشتراک گذاشت

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران علاوه بر نمایش توانایی‌هایش در زمین فوتبال، این بار در زمین یاسر بختیاری (یاس) توپ زد و با اشتراک‌گذاری آهنگ "سفارشی" از این خواننده رپ در صفحه اینستاگرامش از او حمایت کرد و سلیقه موسیقایی‌اش را نیز به نمایش گذاشت.
اشکان دژاگه ویدیوی جدید یاس را به اشتراک گذاشتبه گزارش خبرنگار ریتم نو، سفارشی نام تازه‌ترین اثر یاس است که برای سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه تولید و منتشر شد که متن ترانه، بسیاری از جریان‌های حال حاضر موسیقی پاپ را زیر سؤال می‌برد که همین امر موافقان و مخالفان بسیاری داشت.
پس از حمایت نوید محمد زاده بازیگر فیلم متری شیش و نیم از امیر تتلو که مخالفان زیادی داشت، اشکان دژاگه با اشتراک‌گذاری آهنگ سفارشی یاس نشان داد سلیقه‌ای متفاوت با ستاره سینمای ایران دارد. 
جالب است بدانید نوید محمدزاده بعد از حمایتش از تتلو، با مخالفت‌های بسیاری روبرو شد و برخی از طرفدارانش به خاطر اشتراک‌گذاری آهنگی از تتلو، او را آنفالو کردند و همین موج شکایت طرفدارانش باعث شد محمدزاده پس از چند ساعت پستش از آهنگ تتلو را حذف کند درصورتی‌که اشتراک‌گذاری آهنگ یاس توسط اشکان دژاگه، او را در میان علاقه‌مندانش محبوب‌تر کرد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه